Saturday 18 February 2017

Shaklee Cologen Powder. Power tak?

Assalamualaikum pembaca semua

Saya nak share cikit kenapa Collagen Shaklee ni berbeza dengan Collagen lain yang ada di pasaran.

Tahukah anda Collagen Shaklee diekstrak daripada Sisik ikan merah?? mesti sume kenal kan dengan ikan merah ni? dan kalau yang tahu tu harga ikan ni memang antara yang termahal jugak kat pasaran. Tu baru ikan dia yang kita makan untuk buat lauk kan, So kenapa guna ikan merah ni??
kologen sisik ikan
 
Ikan merah hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5,000 meter. Di bawah keadaan laut yang bertekanan tinggi, ia adalah sukar bagi ikan yang biasa untuk hidup. Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20paun, bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam. Menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak. Sangat lasak dan elastik Kepaduan sel yang sangat tinggi Tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan Jisim molekul yang sangat rendah untuk penyerapan unggul.

Lagi satu ape yang istimewa pasal Collagen Shaklee ni adalah kerana ia mempunyai Jisim Molekul Yang SANGAT RENDAH menjadi penyerapan yang tinggi.

cologen shaklee
 



Collagen Powder Shaklee mempunyai molekul yang sangat RINGAN kira-kira 1000mg Dalton maka ia MUDAH DISERAP oleh badandan dapat membantu meningkatkan sistesis kolagen pada lapisan dermis Jika anda lihat dalam gambar diatas, bilangan asid amino dalam molekul biasa (300,000 dalton) SANGAT BESAR DAN SUKAR DISERAP oleh tubuh.. bukan tidak diserap langsung tetapi drpd 100% mungkin yang sampai kedlm sistem cuma beberapa %, secara mudahnya kurang dari 100%. Berbeza dengan SCP, bilangan asid amino cuma 3 (1000 dalton) dan ini memudahkan penyerapan kedalam sistem badan. (PENYERAPAN UNGGUL) Jadi tiada yang terbazir dan kesannya akan dapat dirasai lebih cepat! Sebab tulah Shaklee Collagen Powder sangat istimewa berbanding kolagen lain dipasaran.

cologen powder
 

Menurut kajian saintis shaklee, penggunaan 8 minggu berturut-turut akan memberikan kesan yang sangat-sangat menakjubkan terutamanya untuk kulit serta tahap kesihatan anggota tubuh badan kita yang lain!

Dalam erti kata lain sangat rugi bagi anda yang tidak mahu mencuba Collagen ini..anda dapat menikmati segala kebaikan dari Collagen Powder Shaklee ni..


Beli COLOGEN POWDER secara online di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
 FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen