Tuesday 21 February 2017

Sirap Merah Rebutan Ramai

Kisah benar :

Awal bulan lepas ada seorang kakak ni carikan vivix untuk mertuanya yang mengidap sakit tiroid tahap 4. Walaupun tahu tipisnya harapan untuk sembuh tetapi tetap juga nak cuba.

Malamnya Cheq Nik p cod ke Pandan Indah. Alhamdulillah kakak tu bagitau mertuanya dapat tidur selepas amalkan vivix. Sebelum ni memang susah nak lelap sebab sakitnya dah tahap kronik.

Dalam 2 minggu mertua kakak tu amalkan vivix dah boleh makan berbanding sebelumnya tapi siapalah kita mahu mengubah Qada dan Qadar. Mertuanya telah kembali ke rahmatullah..

Yang lebihan vivix tu kakak tu yang habiskan. katanya dia pengidap gastrik teruk. Setiap pagi sebelum sarapan dia akan mengambil vivix dan alhamdulillah gastriknya makin elok.

Siapa pernah minum vivix? Jomlah kongsi pengalaman anda sendiri di bahagian komen ye. Biar yang lain boleh merasai bestnya vivix ni. Berbaloi dengan harganya dan sepadan dengan keputusannya.

promo Feb 2017
Tindakan yang bijak sekiranya anda membuat belian vivix twin pack sekarang kerana secara automatiknya anda akan dapat :
- free membership
- free postage
-free 2 beg
-dapat cash rebat rm38
-dapat beli dengan harga ahli untuk belian seterusnya
-dapat beli mug dengan harga rm10.60



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen