Thursday 23 March 2017

Cara Luaskan Empayar Bisnes

Bagaimanakah Cheq Nik luaskan empayar bisnes? Ada caranya tau

Majoriti Cheq Nik gunakan kaedah online dan offline. Tapi kebanyakannya Cheq Nik lebih cenderung kepada kaedah online.

Antara medium yang Cheq Nik gunakan untuk online ialah fb, instagram, whatapps, wechat dan blog. Untuk kesemua medium ni, ada target harian kekerapan post ke fb terutamanya. Sehari paling minima 10 post akan berlegar di wall fb. Yang friend dengan Cheq Nik boleh terjah wall ye..😉😉😉

Dengan kekerapan sharing akan memudahkan kawan2 untuk tahu apa yang kita niagakan. Mana tau rezeki kita akn dapat order walaupun selama ni tak de orang kisah pun pasal iklan kita. Buat bisnes online ni kena sabar sebab bukan boleh tuai hasil dalam masa yang singkat. Sama juga blog. Ambil masa untuk pembaca memesan produk. Dan jangan salahkan blog jika tidak ramai pengunjung sebab kita jarang update. 

Cheq Nik juga gunakan khidmat buffer untuk schedule post jika tidak sempat nak sharing. Maknanya di sini wall fb memang takkan kosong walaupun kita tak sempat nak update.
Offline pun Cheq Nik buat tapi bukan dengan kerap kerana masa yang terhad. buat offline perlu berani untuk bercakap dan perlu banyak membaca bagi memudahkan kita menjawab apabila ada soalan dari customer. 

Korang ada nak tambah atau kongsi pengalaman korang sendiri dalam meluaskan empayar bisnes? Jom drop kt bahagian komen ye


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen