Saturday 1 April 2017

Apakah itu Telomere?

Telomer ( tel - uh - meer ) dari Yunani telos ( end ) dan meros ( bagian ) Telomeres merupakan bahagian penting dari sel manusia yang mempengaruhi bagaimana sel-sel kita HIDUP.

DNA membentuk semua sel dalam tubuh kita. Ini adalah genetik yang membuat kita atau siapa kita. Dan setiap organ dalam tubuh kita (kulit, hati, jantung, dll) terdiri dari sel-sel. Jadi, telomere sangat penting bagi kesihatan kita. Sel-sel kita mengisi dengan menyalin sendiri (Membelah sel / Clonning Sel). Hal ini terjadi terus-menerus sepanjang hidup kita. Telomere semakin pendek setiap kali Telomere membelah diri atau sel mencopy dirinya sendiri, tetapi DNA penting tetap kekal.

Jadi untuk itu, kita memerlukan sesuatu yang boleh membantu ke arah kesihatan yang lebih baik. Antara suplemen yang boleh membantu ialah vivix. Ini kerana di dalam vivix adanya resveratrol dan antioksidan yang tinggi.

Maka tak hairanlah jika yang amalkan vivix secara konsistan akan kelihatan lebih muda dari usia. Bukan sahaja awet muda malah kesihatan lebih baik kerana vivix ni bertindak dari DNA lagi tau..

Tu sebabnya yang ada sakit kronik Cheq Nik terus suggestkan vivix sebab bukan kerana UV tapiiiiii kerana tindakbalasnya yang lebih cepat. 

kesan polifenol dan resveratrol

Dapatkan VIVIX di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen