Friday 7 April 2017

Omega Guard untuk Antiradang Terbaik

Ada tak bila bangun pagi rasa kaki tangan susah nak bergerak? Ataupun selalu rasa kebas-kebas? Sengal-sengal dan lenguh-lenguh? Bengkak dan merah? Ataupun sakit mencucuk sampai nak bergerak pun susah dan sebagainya? So, bagaimana minyak ikan bantu kurangkan sakit sendi, tulang, lutut, tumit dan sebagainya?

Bila ada bahagian rangka tubuh kita mengalami masalah, radang mudah terjadi. Aliran darah ke bahagian terjejas bertambah, yang seterusnya menyebabkan bengkak dan kesakitan. Minyak ikan mempunyai sifat anti-inflammatory ataupun anti-radang untuk membantu mengawal dan mengurangkan kesakitan dan bengkak.

Sakit sendi boleh berpunca daripada penyakit arthritis ataupun rheumatoid arthritis. Ada juga yang terjadi disebabkan kecederaan daripada terjatuh, terseliuh, patah, overstretch dan sebagainya. Mengikut kajian, pengambilan Omega 3 daripada minyak ikan secara konsisten boleh bantu kurangkan symptom sakit sendi dan kurangkan kebergantungan kepada ubat tahan sakit (pankiller).

Sebab tu dalam set sendi yang lengkap, ada vitamin Omega Guard bersama-sama dengan Ostematrix, Vivix dan Joint Health Tablet. Setiap 1 ada fungsi khusus dan fungsi umum masing-masing. Dan minyak ikan penting untuk bantu surutkan merah, bengkak dan sakit tu. 

Kalau tanya Cheq Nik mana satu paling baik untuk sendi, set lengkap adalah yang terbaik untuk memperbaiki masalah secara optimum!

Selain untuk sendi lutut antara kepentingan Omega 3 dan Omega 6 terhadap kesihatan ialah:
• Penting untuk pelihara fungsi otak, tumbesaran dan perkembangan normal.
• Kurangkan kesakitan saraf.
• Mengurangkan inflamasi – bengkak, kemerahan.
• Pelihara kesihatan jantung, mata, rambut, kulit.
• Membantu menurunkan dan mengawal kolsterol
• Pelihara kesihatan tulang.
• Kurangkan simptom ADHD.
• Pelihara keseimbangan emosi – elak depression.
• Kawal asthma, arthritis, eczema.

Jadi untuk pelihara kesihatan sendi seperti lutut, siku, pergelangan tangan kaki dan sebagainya, amalkan mengambil minyak ikan daripada usia muda. Jangan tunggu dah sakit baru nak amal sebabnya bila sendi dah rosak, kita tak dapat nak reverse balik. Masa tu hanya mampu kawal supaya tak terus melarat saja. Dalam masa sama, dapat banyak faedah kesihatan lain juga.

Dan minyak ikan terbaik semestinyalah Omega Guard Shaklee. 

sakit tumit hilang dengan omega guard



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen