Friday 24 November 2017

Luka Berkhatan Cepat Sembuh Dengan Set Berkhatan Shaklee

Assalamualaikum

Hari ni hari terakhir persekolahan bagi tahun 2017. Sukalah anak-anak semua kan?

Memandangkan cuti sekolah yang agak panjang ni agaknya ada di kalangan mak ayah yang nak khatankan anak lelaki kan? Kami sekeluarga pun berhasrat nak khatankan kedua-dua anak lelaki pada tahun ni. Memandangkan umur pun dah 10 tahun dan 7 tahun. Sedang elok la kata orang kan?


Mak ayah nak khatankan anak-anak tu dah sediakan vitamin untuk anak-anak tak? Yelah risau jugak kot terlasak lebih masa pantang tu..hihi...kan tak pasal-pasal kena jumpa doktor semula. Pasti nak anak cepat sembuh kan?

Antara pilihan vitamin untuk berkhatan, Cheq Nik cadangkan Omega Guard dan Mealshake. Meh kita tengok fungsi setiap vitamin tersebut

Set berkhatan kanak-kanak

1. MEALSHAKE

Mealshake ni dia ada vitamin dan mineral yang lengkap, yang akan membantu, luka berkhatan cepat sembuh. Yer lah, badan kalau cukup nutrien, cepat lah sembuh luka tu kan? Haaa gitu juga lah dengan luka berkhatan..

2. OMEGA GUARD

Minyak ikan ni bagus untuk elakkan bengkak, dan agen antiradang. Luka berkhatan ni kita takut bengkak sebab budak-budak ni lasak dan tak reti duduk diam. Sebelum bengkak baik kita sebagai mak ayah beringat sebelum kena...hihihi


set berkhatan


Untuk mendapatkan Set Berkhatan boleh terus klik link di bawah ini. 



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen