Sunday 21 January 2018

Set Shaklee Baby yang Semulajadi dan Bebas Paraben

Assalamualaikum

November 2017 tahun lepas Shaklee ada keluarkan produk baru, namanya Set Shaklee Baby. Cheq Nik pun tak ketinggalan belinya untuk baby 4 tahun di rumah ni.. Jom kita tengok  apa yang ada di dalam set ini.


Ada 3 jenis produk yang terdapat di dalam set ini iaitu:-

1. Shaklee Baby Gentle Wash

Sabun mandian bayi Gentle Wash diformulasi khas untuk membersihkan kulit bayi yang lembut dan sensitif. Ia menjadikan masa mandi selamat dan menyeronokkan. Gentle Wash di adun menggunakan chamomile, lavender dan aloe vera organik. Mandian yang lembut ini bukan saja melegakan kulit, tetapi turut memberi ketenteraman dan ketenangan kepada si manja. Ianya dijamin tidak menimbulkan alahan, mempunyai pH yang seimbang dan diuji untuk sensitiviti.




2. Shaklee Baby Soothing Lotion

Soothing Lotion membantu mengekalkan pipi gebu si manja dan kelembapan jari-jemarinya dengan losyen yang lembut ini. Ianya diadun khas menggunakan chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanila, minyak biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan shea butter organik. Losyen ini telah diuji dan sangat sesuai digunakan bagi bayi yang mempunyai masalah kulit sensitif seperti eczema, allergik dan ruam susu. Ia juga mudah diserap ke dalam kulit tanpa kesan minyak. Juga sangat sesuai untuk orang dewasa yang turut mempunyai alahan kulit.




3. Shaklee Baby Massage Oil

Nak si manja anda tidur lena? Massage oil ini terdiri daripada campuran organik yang terbukti mampu memberi rasa tenang kepada bayi agar mendapat tidur yang lena. Minyak urut yang sangat lembut ini juga sememangnya sempurna untuk mengurut bayi anda selepas mandi atau pada bila-bila masa yang perlu. Ia dirumus khas menggunakan minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile, yang memberikan sentuhan yang lembut dan penuh kasih sayang.





APA YANG BEST SANGAT TENTANG SET SHAKLEE BABY NI?

Antara kelebihan produk ini diantaranya ialah:-

1. Ia telah diformulasi TANPA 7 bahan yang memurdarat pada bayi kita

2. Ia telah dihasilkan dari bahan semula jadi dan organik dan diuji secara klinikal + pakar pediatrik


Seeloknya di rumah ada setiap set ini. Kerana bukan sahaja baby yang boleh guna tapi mama, papa, abang, kakak, datuk dan nenek pun boleh amalkan set ni tau. Memang tak rugi beli set ni.

Boleh dapatkan set Shaklee baby dengan klik link di bawah ni

Beli Set Shaklee Baby di SINI dengan menggunakan DEBIT/CREDIT CARD

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen