Monday 19 February 2018

5 Sebab Ibu Hamil Perlukan ESP

Anda ibu hamil? Tahniah diucapkan.

Hari ni Cheq Nik nak share pasal 5 sebab ibu hamil perlukan ESP. Baca sampai habis tau.. Nanti boleh sampaikan kepada kawan-kawan yang baru disahkan hamil dan menunggu saat untuk melahirkan zuriat.



Esp sebagai pembekal tenaga segera terutama bagi ibu hamil kerana ibu hamil memerlukan protein terbaik sebagai pembekal tenaga untuk melakukan kerja seharian. 

Esp merupakan protein non gmo dan sangat sesuai untuk ibu hamil sentiasa bertenaga dan cergas.



Sel-sel di dalam badan akan menyerap zat dan nutrisi dalam badan supaya badan dapat manfaat daripada pemakanan kita di mana sel yang sihat sahaja yang dapat menyerap zat dan nutrisi.



Esp membekalkan protein tulen. Cara penyediaan Esp pun ada caranya tanpa merosakkan protein dalam Esp. Esp membantu aliran darah ibu yang bertambah



Dalam fasa kehamilan, fetus akan membentuk organ baru seperti jantung, kaki, tangan, ginjal, sistem pernafasan dan sebagainya.

Setiap pembentukan organ, protein sangat diperlukan kerana protein membentuk sel yang kemudian akan membentuk organ dan anggota badan yang lain.

Jika ibu hamil tidak mendapatkan protein yang mencukupi,maka pembentukan salah satu ini akan jadi tak sempurna dan ini boleh menjadi penyebab bayk ada masalah selepas dilahirkan.



Esp merupakan indeks glisemik yang rendah di mana sangat sesuai bagi mengawal kandungan gula dalam darah terutama bagi ibu hamil yang mengidap diabetes. 

Ia memberi tenaga dan pada masa yang sama kalori yang dibekalkan adalah mencukupi dan rendah gula. Esp juga membantu kita mengekalkan rasa kenyang yang agak lama.

Dah tahu kan kenapa ibu hamil perlukan ESP? Nak pesan boleh je dengan Cheq Nik. Senang dan mudah. Hanya tekan link di bawah ni ye


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen