Sunday 4 February 2018

Business Leader National Conference 2018

Assalamualaikum

Semalam 3 Februari 2018 berlangsung Business Leaders National Conference yang mendapat jemputan daripada Shaklee bgi yang layak. Dan Alhamdulillah Cheq Nik salah seorang yang layak dan dijemput oleh pihak Shaklee. Majlis tersebut berlangsung di Sunway Pyramid Convention Centre. 

Seawal pagi lagi dah keuar daripada rumah. Memang semangat lain macam bila dapat jemputan ke BLNC.  Macam biasalah satu keluarga ke sana walaupun mama seorang sahaja yang dibenarkan berada di dewan.

Semasa daftar, dipakaikan tag hijau Shaklee dan 5 biji vitamin yang merangkumi 3 biji Omega Guard, 1 biji Coq Trol dan 1 biji B Complex. Sempatlah telan 1 biji Coq Trol selepas sarapan dan sebelum majlis bermula.



Lebih kurang 2 jam majlis, direhatkan untuk makan tengahari, solat dan sesi tebus youth dan payung serta beg Shaklee. Terasa sekejap je rehat. Masa tu la nak tukar-tukar pendapat mengenai berita terkini yang diumumkan untuk Cycle 2018/2019.

Dan inilah yang kami sempat rakamkan untuk kenangan dan diambil semasa dalam waktu rehat. Best kan dapat berjumpa dengan leaders yang selama ini berhubung kat telegram tapi arini dapat berjumpa face to face. Memang happy sesangat.

geng leaders hebat


geng leader hebat

Inilah yang tebus tu, Payung cap YOUTH dan set YOUTH yang dibut pre-order pada 2hb Februari 2018. Tak sabar nya nak guna..


Majlis berakhir jam 4.30 petang dan ada jamuan ringan sebelum balik. Maka berlakulah upacara perpisahan. Dan semoga kita semua akan dijumpakan lagi di majlis yang gilang gemilang ini. In Sha Allah.

Untuk yang bercita-cita nak hadiri majlis sebegini, daftar ahli dulu ye. Nak daftar ahli? Meh Cheq Nik tolong. 

Tekan je link di bawah untuk daftar ahli ye

www.wasap.my/60173430922/daftarahli

Pengedar Sah Shaklee Malaysia


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen