Friday 23 February 2018

Pilihan Vitamin Bagus untuk Ibu Berpantang

Assalamualaikum

Kini semakin ramai ibu-ibu moden yang bersalin, sudah beralih arah dan memilih untuk berpantang dengan Set Berpantang Shaklee, kerana dikatakan terbaik dan berada dalam kelasnya yang tersendiri. Kebanyakkan mereka tidak lagi mahu mengambil jamu atau ramuan herba kerana bimbang ianya panas dan bakal menyebabkan bayi dijangkiti 'Jaundies' (demam kuning) dan memberi kesan negatif kepada penghasilan susu badan. 

Pengalaman yang tidak memuaskan hati dan ada kalanya menakutkan ketika berpantang, menyebabkan ibu-ibu moden kini beralih arah kepada Set Berpantang Shaklee yang sudah pastinya lebih selamat dan berkesan. 

Saya pasti anda yang membaca artikal ini sedang tercari-cari set berpantang yang terbaik, yang mudah diambil dan bersesuaian dengan bajet anda.

Sebelum ibu-ibu membuat keputusan untuk mencuba dan membeli set berpantang, ia perlu mengambil kira pasal kelebihan set berpantang yang bakal dibeli itu.

Di antara kelebihan set berpantang Shaklee adalah :-

1.  Set Berpantang Shaklee adalah sangat sesuai digunakan untuk ibu bersalin secara normal mahupun secara pembedahan.

2.  Set Berpantang Shaklee adalah vitamin bukan jamu, maka ia boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin dan boleh diteruskan walaupun bayi ada 'Jaundies'


3.  Ada SIJIL HALAL, 100% semulajadi, selamat dan berkesan. Mudah dan ringkas untuk diambil. Sudah pasti tiada kesan sampingan.

4.  Membantu ibu untuk lawas buang air besar dan tak sembelit serta menyokong penyusuan ibu.


5.  Sangat berkesan untuk mengembalikan tenaga ibu dan mempercepatkan kesembuhan luka bersalin, luar dan dalam.


6.  Mengawal emosi ibu supaya tak mudah stress dan dapat menjalani hari-hari berpantang dengan ceria dan gembira.


Majoriti ibu bepantang sekarang mengamalkan Vivix dan Ostematrix. Senang katanya dan tak perlu telan banyak vitamin. Memang ya dan tak dinafikan lagi. 

set bersalin premium


Di sini Cheq Nik terangkan serba sedikit mengenai kedua-dua vitamin ini. 

1. Vivix

Vivix juga dikenali sebagai si tonik ajaib, kerana ianya berfungsi untuk kesihatan secara menyeluruh. Secara umumnya, vivix ni tinggi kandungan antioksida dan resveratrol yang bertanggungjawab melindungi sel pada peringkat DNA. Bila sel kita berada dalam keadaan sihat, sistem dalam badan juga dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik.


2.  OsteMatrix

Pengambilan Ostematrix atau kalsium shaklee boleh membantu ibu untuk mengatasi masalah sembelit. Ostematrix juga sangat membantu bagi mengatasi kekejangan otot dan kebas-kebas yang selalu dirasai oleh ibu-ibu yang berpantang. Selain itu, Ostermatrix juga membekalkan keperluan kalsium yang cukup untuk ibu dalam diet harian bagi menghasilkan susu ibu dengan cepat, banyak dan berkhasiat. Ia juga berupaya membantu menghilangkan sakit-sakit yang berkaitan dengan sendi dan tulang.


Untuk belian set berpantang pilihan ramai ini, boleh klik link di bawah ye

Beli Set Berpantang DI SINI secara ONLINE dengan menggunakan DEBIT/KREDIT KAD

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen