Monday 5 February 2018

Set YOUTH keluaran terbaru Shaklee

Set Youth yang baru dilancarkan pada 3 Februari 2018. Yang pastinya ramai yang buat pre-order pada 1 & 2 Februari 2018 termasuklah Cheq Nik... Inilah dia set Youth yang menjadi rebutan itu

set Shaklee Youth


Pasti ada sesuatu yang membuatkan pengguna sukakan Youth dan itu susah pasti. Pasti ada ciri-cirinya yang membuatkan pengguna jatuh cinta dan ingin mencuba Youth walaupun harganya amat lumayan.

Shaklee youth akan menumbuhkan semula sel-sel kulit baru supaya kulit muka kita kelihatan lebih muda berbanding usia sebenar. Di samping itu, Shaklee Youth menjanjikan kulit yang lebih sihat secara dramatik macam drama korea tu. Pasti nak kan?

Dengan menggunakan teknologi yang telah patentkan yang berupaya untuk mengaktifkan protein penting untuk kemudaan

Dan membuatkan protein ini menjana semula sel-sel kulit menghasilkan lebih banyak kolagen & elastin yang membantu kulit kita bertindak lebih muda

Set kecantikan kulit Shaklee YOUTH ini akan menjadikan kita muda lebih lama kerana 100% bahan dari tumbuhan, bebas kekejaman terhadap haiwan, bebas gluten. Malah ianya selamat daripada lebih 2,500 bahan kimia berbahaya & ramuan yang dipersoalkan, yang telah ditunjukkan dari ujian Klinikal untuk tampil lebih muda luar & dalam dengan Set Skincare Anti-Penuaan keremajaan Shaklee.

Antara yang terdapat di dalam Set Youth ialah:






1. Luminous Gel Oil Cleanser

Pembersih pH seimbang TANPA Sabun 3-dalam-1, pembersih ini membasuh lembut, membersihkan & mempersiapkan kulit kita untuk produk youth yang lain.

2. Perfecting Skin Toner

Mengelupas, menghidrat dan menyuburkan kulit kita.

3. Youth Activating Serum

Produk ini mesti ada dalam senarai wajib skincare kita. Toner ini mempunyai teknologi yang telah dipatent iaitu Kompleks Pengaktifan Belia Shaklee. Yang mempunyai 10 x bahan aktif untuk memperbaharui kulit pada tahap sel. Hasilnya, kulit kita akan menyokong pengeluaran kolagen & menjadikan sel-sel kulit berfungsi lebih muda.

4. Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30

Krim pelembap ini menghasilkan perlindungan dari sinaran SPF 30 UVA / UVB matahari & melindungi juga untuk kulit kita daripada pencemaran alam sekitar.Wow. Perlindungan 2 dalam 1 dan tanpa bahan kimia. Krim pelindung matahari ini dihasilkan dari bahan semulajadi & biopolimer dari hidupan laut 

5. Advanced Renewal Night Cream (Rich or Light)

Krim malam Shaklee YOUTH yang baru ini menghidrat & melembutkan kulit kita hingga jauh ke dalam kulit dan menyokong proses pembaharuan kulit semasa kita tidur.

Adunan ramuan botani proprietari Shaklee akan membantu pengeluaran kolagen & elastin untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin dan lebih bercahaya.

6. Radiance C + E Capsules

Vitamin C 20% tulen memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik-bintik pada kulit di sebabkan penuaan. Ini juga akan melicinkan tekstur kulit & mencerahkan warna kulit. Kapsul adalah berasaskan tumbuhan, biodegradable & tidak menggunakan pengawet.

Menarik kan? Dah la selamat dari sebarang merkuri. Jangan lupa dapatkan set ini ye. 

Berita baik untuk yang ingin mencuba Youth ni, pihak Shaklee akan mula jual starter sets pada bulan Mac 2018. Bolehla mula menabug dari sekarang ye.

Untuk pesanan boleh tekan link ni ye.

Www.wasap.my/60173430922/setyouth


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen