Thursday 22 February 2018

Vitamin Gastrik & Testimoni Pilihan

Gastrik adalah rasa sakit perut di sebelah kanan perut. Selalu terjadi bila lambat makan atau makan suatu jenis makanan. Puncanya adalah disebabkan asid perut yang semakin menghakis dinding perut.

Siapa kat sini pernah kena gastrik?
Pasti serik kan?

Saya dulu pun masa belajar selalu je kena gastrik sebabnya tak jaga makan. Selalu je skip makan pagi sebab gara-gara nak cepat ke kelas. Kalo p jmpa doktor pun pasti doktor bagi ubat kapur..memang tak boleh nak diterima tekak tapi terpaksa gak telan...huhu

Tapi sekarang sejak kenal Shaklee, memang saya ambik set gastrik je. Alhamdulillah gastrik makin elok dan kadang2 je gastrik menyerang bila makan tak menentu...

Yang ada gastrik jangan lupa cuba set ini ye...jangan dok biarkan gastrik lama-lama nanti penyakit lain pula datang


Ini di antara cadangan set gastrik untuk korang cuba bagi yang ada masalah gastrik.

set pedih hulu hati

ESP : Energizing Soy Protein

Membantu pulihkan dinding perut yang terhakis akibat asid perut yang berlebihan. Menenangkan perut. Bukan saja gastrik, kalau ada masalah perut tak selesa & mudah berangin pun, jika amalkan ESP dengan konsisten insyaAllah sakit tidak berulang. Saya dulu memang selalu suami terpaksa urutkan perut bagi selesa, namun Alhamdulillah dengan izinNya, sakit saya tidak pagi berulang.


Peppermint Ginger Plus

Membantu pencernaan dengan merangsang pengaliran cecair pencernaan semulajadi. Peppermint Ginger Plus ni mengandungi 4 jenis herba yang powerful yang memang digunakan sejak turun temuran untuk melegakan ketidak sedaman perut dan badan. Herba di dalam Peppermint termasuklah Jintan Manis, Jintan Hitam, Halia dan Pudina. Kalau dah sampai guling-guling atau MC bila kena gastrik tu, jangan lupa jaga makan, jaga timing makan & ambil supplemen untuk bantu pulihkan balik dinding perut yang sudah terhakis.

Di sini Cheq Nik sertakan testimoni berjaya pulihkan gastrik dengan mengamalkan ketiga-tiga vitamin ini dan ada yang berjaya hilangkan sakit gastrik dengan hanya salah satu daripada vitamin ini.














Untuk pesanan terus klik link di bawah ni ye

www.wasap.my/60173430922/setgastrik

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen