Wednesday 21 March 2018

Vitamin Cuci Usus : Herbalax

Assalamualaikum

Masalah sembelit sepertimana yang kita ketahui berpunca dari masalah usus. Nampak jelas kat sini yang usus kita tidak sihat. So, macam mana nak sihatkan usus? 

Jangan risau, jangan bimbang..pasti ada jalannya. Antara yang kita boleh amalkan ialah dengan mengambil Herbalax. Ia juga dikenali sebagai julap moden. 


Antara manfaat utama lagi untuk pengambilan anda adalah:-
  • Pembersihan najis yang tersekat.
  • Merangsang usus untuk percepatkan proses PEMBERSIHAN secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • Membantu masalah SEMBELIT
  • Tindakan  pembersihannya ynag lembut boleh mengambalikan semula proses semulajadi pergerakan usus kita dan secara langsungnya membantu masalah SEMBELIT ynag berlarutan.
  • Mengempiskan PERUT
  • Juga membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau di campurkan dlaam air panas, sebagai minuman teh herba.

Seronokkan bila usus kita sihat dan tiada lagi masalah sembelit serta masalah penghadaman seperti sebelum-sebelum ini... Dan yang paling seronok.. ianya membuatkan pengambilan vitmain lain sangat mudah di serap dan sangat mudah berkesan pada tubuh badan kita... Sebabnya usus kita dah BERSIH 

Dan inilah rupa Herbalax tu

vitamin detox


Untuk dapatkan Herbalax boleh terus tekan link di bawah ye

ww.wasap.my/60173430922/herblax

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen