Friday 8 June 2018

10 Kelebihan Berpantang Dengan VIvix...Bahagianya Berpantang dengan Vivix

Assalamualaikum

Ada tak kat sini dijangka bersalin tak lama lagi? Sedang elok la sebab Cheq Nik nak cadangkan Vivix untuk ibu-ibu amalkan semasa dalam pantang nanti. Pasti pernah dengar pasal Vivix kan? 

Yang mana nak cuba Vivix semasa berpantang nanti memang disarankan sangat-sangat sebab ada kebaikannya untuk ibu-ibu terutama yang berpantang sendiri tanpa bantuan mak atau mertua.

Jom kita ikuti 10 kebaikan berpantang dengan Vivix. 


Bila amalkan Vivix semasa berpantang, majoriti berikan feedback positif di mana luka bersalin terutamanya yang czer cepat kering dan sembuh. Kalau dulu ramai yang amalkan pati ikan haruan tapi sekarang ramai yang bertukar kepada Vivix sebab ia mudah untuk diamalkan.


Berpantang dengan vivix juga rasa energetic je. Muka pun tak nampak pucat. Segar je rasa. Yang penting stress pun tak sangat. So, bila dah bertenaga bolehla berpantang sendiri kan? Kesan bila minum Vivix ni ialah boleh bergerak cergas macam orang tak pantang.



Vivix jugak dia banyakkan susu ibu tau. Bila amalkan vivix mmg berat je breast sampai bengkak-bengkak. Best kan? Ia juga bertindak sebagai milk booster tapi kena try and error sebab ada yang amalkan Vivix susu merudum. 


Kebanyakan yang berpantang dgn vivix jaundice mesti tak  berapa ada atau kurang sebabnya baby jadi kerap berak dan kencing.

Oh ye, yang pasal banyakkan susu ibu tu, ada berkait jugak sebab kita rasa energetic kan bila ambil vivix.  Jadi tak stress, tak penat, jadi hormon gembira tu lagi banyak & seterusnya rangsang penghasilan susu lebih banyak.


Vivix juga bantu elakkan sembelit. Mesti ramai ibu-ibu takut kan? Ye la takut kot terbuka jahitan lagi parah. Vivix melawaskan pembuangan sebab dia kaya dengan fiber kerana campuran 4 bahan utama yang terdapat di dalam Vivix.


Seterusnya ia juga membuang angin di dalam badan sebab ia panas. Bila angin dah terbuang, badan pun dah kurang sengal sebab tu rasa bertenaga je.


Ini yang best kerana ramai di kalangan ibu lepas berpantang mesti mahukan berat badan seperti asal kan? Sebab detox ni lah ibu-ibu mampu realisasikan untuk dapatkan berat badan yang ideal tu. So jangan lepaskan peluang amalkan Vivix ye.


Ia membantu tingkan imunisasi badan dan elakkan jangkitan penyakit. 


Point seterusnya, siapa yang tak suka nak mkn macam-macam supplement boleh ambil vivix sahaja pun dah cukup. Tapi sebaiknya ambillah dgn ostematrix sebab vivix ni dah cover semua.


Vivix memang best untuk diamalkan sebab ianya sedap di samping cecairnya pekat dan rasa masam manis gitu. Rugi tak cuba tau !

Yang mahu pesan Vivix boleh terus klik link di bawah ye



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen