Tuesday 17 July 2018

7 Sebab Perlu Mendaftar Ahli Shaklee Walau Sekadar Untuk Tujuan Makan Sendiri

Assalamualaikum

Daftar Ahli Shaklee ni sebetulnya memang banyak kebaikan yang bakal kita dapat walaupun kita sekadar hanya order untuk makan sendiri. Walaupun hanya makan sekali untuk setiap 2-3 bulan. Sangat digalakkan untuk mendaftar. Kenapa? Ini sebabnya.

daftar ahli Shaklee

1) Jimat 25% harga produk
Once dah berjaya mendaftar keahlian, kita akan mendapat diskaun 25% untuk setiap produk untuk seumur hidup. Harga ahli yang memang dituju khas untuk yang mendaftar ahli sahaja tanpa perlu membuat tawar-menawar kepada Pengedar Shaklee.

2) Dapat rebate
Once kita membuat order, dan apabila kita mencapai point yang tertentu, kita akan memperoleh rebate setinggi 21%.

3) Kelas Nutrisi Online
Apabila awak Daftar sebagai Ahli Shaklee dengan team kami, awak layak untuk masuk ke group kelas nutrisi online di Facebook dan Whats App. Di sana akan banyak sharing tentang masalah kekurangan nutrisi dan apa yang patut kita buat bila ada simptom-simptom ini.

4) Kelas Nutrisi Secara Offline
Kelas secara offline juga dibuat oleh pakar perubatan dan pakar nutrisi Shaklee pada hari dan waktu tertentu. Dan kita boleh berbalas soalan jika kita kurang faham apa yang berlaku ke atas diri kita.

5) Belian secara online
Khas hanya untuk yang telah mendaftar keahlian Shaklee, kita layak untuk membuat pembelian secara terus dengan Shaklee melalui sistem online yang disediakan. Ini akan memudahkan kita untuk mendapatkan barang tanpa perlu bersusah-payah.

6) Dapat info dari Shaklee sebelum orang lain
Segala informasi atau promosi yang pihak Shaklee jalankan akan diberi keutamaan kepada kita yang telah mendaftar sebagai ahli. Khasnya kita akan dapat tahu terlebih dahulu info yang disampaikan oleh Shaklee sebelum orang lain yang belum mendaftar.

7) Peluang untuk berbisnes bersama Shaklee
Peluang untuk memulakan bisnes dengan modal yang rendah disediakan tanpa perlu menanggung kerugian yang besar. E-book cara memulakan bisnes dengan Shaklee akan diberikan dan kita akan diajar cara untuk berbisnes dari mula sehingga berjaya mendapatkan bonus RM2000 dalam masa 3 bulan.

Bagaimana nak Daftar sebagai Ahli Shaklee?

Ada 2 cara mudah, iaitu:
1) Dengan order produk Shaklee sebanyak RM700, kita layak mendapatkan keahlian secara percuma.

Atau

2) Pembayaran yuran keahlian serendah RM65 (tidak termasuk pos) melayakkan kita untuk menjadi ahli.

Boleh mendaftar dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen