Wednesday 8 August 2018

Pengedar Shaklee Aktif Sekitar Dengkil dan Stok Vitamin Sentiasa Ada

Assalamulaikum

Saya Cheq Nik, Pengedar Shaklee Dengkil & Putrajaya . Boleh COD, sambil delivery boleh sembang-sembang serta consult tentang vitamin dan supplemen Shaklee.

Pengedar Shaklee Uitm Dengkil

Sebagai seorang Pengedar Berdaftar Shaklee, tanggungjawab saya untuk consult customer supaya Vitamin dan supplemen yang digunakan dan dimakan dengan efisyen dan betul. Itu pentingnya beli vitamin / supplemen dengan Pengedar Sah Shaklee seperti saya.

Nak consult boleh jumpa atau online. Saya biasa juga consult penggunaan produk shaklee melalui whatsapp, telegram, facebook dan emel.

Saya mula kenal produk Shaklee adalah disebabkan saya ingin mencuba set kehamilan. Masa tu hamilkan anak ketiga dalam 6weeks. Dan sekarang my baby pun dah 5 tahun.

Produk shaklee yang mula-mula saya guna ialah set kehamilan asas yang mengandungi vitalea, b complex, ostematrix dan Vitamin C. Alhamdulillah lepas amalkan set kehamilan tu, masalah sembelit saya makin berkurangan. Badan pun bertenaga walau masa tu dah sarat.

Ada kalanya saya rasa macam pentingkan diri sendiri pula sebab benda bermanfaat sorok-sorok sendiri. Mungkin ramai lagi di luar sana yang mengalami masalah seperti saya.

Dari situ la, rasa malu berkurangan. Saya mula berkongsi dengan orang lain, tentang kebaikan produk Shaklee. Sebab saya bukan menjual semata-mata, tapi berkongsi dalam masa sama bantu orang lain.

Nak shaklee boleh hubungi Cheq Nik ye

COD Shaklee Putrajaya

Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen