Saturday 4 August 2018

Set Shaklee Baby Ada Tawaran Hebat : Beli 1 PERCUMA 1

Assalamualaikum

Promosi best untuk bakal-bakal ibu dan ibu yang ada anak kecil. Sebabnya set untuk baby ada promo yang begitu menarik dan jimat berganda-ganda. Mana taknya jika beli 1 set dapat lagi 1 set secara PERCUMA. Best kan? 

Set Shaklee Baby Promo

Jom kita tengok apa yang ada di dalam Set Shaklee Baby. 

Shaklee baby Offer

Shakleebaby™ memahami keperluan bayi anda dan hanya menggunakan bahan-bahan yang SELAMAT, LEMBUT dan ORGANIK untuk menghasilkan produk penjagaan kulit terbaik untuk si manja anda.

Gentle Wash:
Mengandungi chamomile, lavender dan aloe vera organik, mandian yang lembut ini menenteramkan, menenangkan dan melegakan kulit. Ianya tidak menimbulkan alahan, mempunyai pH yang seimbang dan diuji untuk sensitiviti, sememangnya sesuai untuk mandian yang penuh dengan kasih sayang bagi kulit yang lebih lembut.

Soothing Lotion:
Kekalkan pipi gebu si manja dan kelembapan jari-jemarinya dengan losyen yang lembut ini. Ianya mengandungi chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanila, minyak biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan shea butter organik.

Massage Oil:
Minyak urut yang sangat lembut ini sememangnya sempurna untuk mengurut bayi anda pada bila-bila masa ataupun untuk digunakan sebagai pelembap selepas mandian. Mengandungi minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile, ia memberikan sentuhan yang lembut dan penuh kasih sayang.

Jom dapatkan Set Shaklee Baby. Tak rugi sebab seluruh seisi keluarga dapat gunakannya. Jimat berganda jika beli bulan ni.

Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen