Saturday 11 August 2018

Set Vitamin Untuk Atasi Masalah Jerawat

Assalamualaikum

Bila sebut pasal jerawat, Cheq Nik yakin ramai yang tidak menggemarinya. Ye ke tidak? Ini kerana kehadiran sebiji jerawat pun bebannya macam memikul bebanan yang terlalu berat.

Set Vitamin untuk atasi masalah jerawat ini bukan setakat dapat mengatasi masalah jerawat, tapi juga dapat mencerahkan kulit dan memberikan tenaga untuk membekalkan kecergasan harian anda.

Bagaimana set vitamin ini bertindak untuk atasi masalah jerawat?

Set Jerawat Bajet

VITAMIN C

⇉Membekalkan kolagen untuk keanjalan kulit. Bila kolagen dibekalkan untuk kulit wajah, ia akan memperbaiki lapisan kulit daripada dalam akibat jerawat. Secara tidak langsung, ia akan mengecutkan jerawat dari dalam dan menghilangkan parut pada wajah akibat jerawat


GLA

⇉Merupakan gamma linolic acid yang membantu mengawal hormon yang menjadi punca utama jerawat. Lebihan minyak pada wajah serta tekanan boleh menjadi punca jerawat timbul. Dengan pengambilan GLA, ia akan dapat mengawal penghasilan sebum minyak pada wajah serta mengawal hormon untuk stabil bagi mengelakkan jerawat tumbuh pada wajah.

Vitamin C dan GLA ini memang merupakan set vitamin untuk atasi masalah jerawat dengan berkesan.


Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen