Friday 3 August 2018

Vivix Yang Menjadi Rebutan Semua Orang Ketika Ada Promosi Berbaloi

Assalamualaikum

Kata orang jika tak kenal maka tak cinta. Agak-agak boleh pakai lagi ke pepatah ni? Bukan nak kata la..Setiap yang cuba Vivix pasti akan repeat order. Sebabnya terkesima dengan kesannya kepada diri. Tambah-tambah lagi semasa ada promosi. Masing-masing berebut nak order dan buat stok. Sebab bukan tiap-tiap bulan dapat beli Vivix dengan harga promosi yang luarbiasa harganya.


Jom berkenalan dengan Vivix pada yang belum ketahuinya. 

🍇Vivix ialah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia juga di panggil sirap Shaklee yang berfungsi untuk melambatkan penuaan dari peringkat selular.

🍇Ia berjaya dihasilkan setelah kajian bertahun-tahun dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.


KANDUNGAN VIVIX 

🍒campuran botani yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, elderberri Eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol.

🍒mengandungi resveratrol, tiada alkohol dan guna bahan semulajadi, tanpa pewarna dan perasa tiruan.


KEBAIKAN VIVIX 

🍒Untuk bantu pulihkan DNA yang rosak, kawal genetik, hasilkan tenaga yg diperukan oleh sel, lambatkan pembentukan protein AGE- advanced glycation end products (blh ganggu keutuhan sel).

🍒Bantu jaga kesihatan jantung, kesihatan otak, sistem imun, sendi, kesihatan keseluruhan dan perindungan antioksidan.

🍒Merupakan tonik anti penuaan.. sesuai untuk mereka yang menghidap diabetes, arthrits, gout, penyakit kardiovaskular, tekanan darah tinggi, kanser, obesiti, osteoperosis, sakit mata (katarak n glaukoma) dn banyak lagi.

🍒Mampu baiki DNA dan cegah penuaan berlaku dengan pantas !

*pesakit kronik dinasihatkan untuk merujuk doktor anda.


Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen