Monday 15 October 2018

Set Hapus Kolestrol

Assalamualaikum

Dalam banyak-banyak suplement kesihatan, SET HAPUS KOLESTEROL Shaklee memang sangat-sangat membantu untuk menurunkan kolesterol kita yang tinggi tu. Dengan memastikan badan kita menghalang kolesterol jahat dari masuk dalam badan kita dan juga membuang lemak-lemak kolesterol yang terlepas dari tapisan, 2 pil ini boleh membuatkan badan kita bebas dari kolesterol.

a. Phytocol-ST
Kandungan Phytosterols yang terdapat dalam Phytocol-ST ini terbukti membantu untuk menurunkan kadar kolesterol dalam badan kita. Ia menghalang penyerapan kolesterol apabila ia masuk dalam badan kita dan juga ia bertindak untuk menurunkan tahap kolesterol LDL (kolesterol jahat).

Tak payahlah kita susah-susah nak telan 200 batang lobak merah, 70 keping roti gandum sehari semata-mata nak dapatkan khasiat 2000mg fisoterol. Cukuplah dengan 1-2 biji suplement ini.

b. Omega Guard
Omega Guard pula tugasnya untuk menyingkirkan kolesterol-kolesterol jahat tadi keluar dari badan kita. Ia akan membersihkan saluran darah kita yang dah banyak melekat dengan kolesterol LDL tu dan bawanya ke sistem perkumuhan untuk disingkirkan.

Jadi, kalau korang suka makan nasi lemak, roti canai, nasi minyak, dan segala macam makanan yang berkolesterol tinggi, amalkanlah Phytocol-ST dan OmegaGuard ini supaya kita boleh makan makanan kegemaran kita tanpa risau akan kandungan kolesterolnya. Tapi, janganlah sampai berlebihan pula makan tu ye 😀

Kedua-dua suplement ini memang kawan baiklah dalam menjadikan diri kita bebas kolesterol. Bestkan bila kita tak payah risau nak kena kawal makan disebabkan kolesterol yang tinggi. Boleh makan apa sahaja, tapi dengan bersederhana juga la tau!

Dapatkan SET HAPUS KOLESTEROL segera untuk jadikan diri sihat tanpa kolesterol.

Set Hapus Kolestrol

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Beli Set Hapus Kolestrol di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen