Tuesday, 15 November 2016

Cash On Delivery (COD) Vivix Sekitar Wangsa Maju, Kuala Lumpur

Assalamualaikum semua...

Untuk sesiapa yang memerlukan Vivix di sekitar kawasan Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai dan Putrajaya boleh hubungi saya, Pengedar Shaklee Wangsa Maju untuk mendapatkan Vivix dengan kadar segera.
 
COD Vivix Wangsa Maju

Jangan lupa dapatkan stok Vivix dengan saya...

Beli VIVIX secara ONLINE di SINI
 
Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

Friday, 1 July 2016

Gurauan Yang Meruntun Jiwa..Sila baca sampai habis

"Saya bukan nak mengata ke apa, tapi ini hasil selepas setiap 2 jam pakai"

Bila dapat sms daripada customer macam tu agak-agaknnya apakah perkara pertama yang terlintas di fikiran? Saya memang menggelabah sebab pada malam tadi saya ada COD krim herbal blend untuk ibu muda ini bagi merawat ruam susu anaknya yang agak teruk.

Tup-tup pagi ni terima sms sebegini.. lagi kecut perut bila fikirkan mungkin krim yang dibeli semalam tak serasi dengan anaknya.. kalaula boleh dirakam perasaan masa itu, hanya Allah je yang tahu.

Baca testimoni di bawah untuk tahu kesudahan apa yang ibu muda ini ingin kongsikan dengan pembaca yang mengunjungi blog ini terutamanya.

Menurut ibu muda ini, dia nyaris bawa anaknya ke pakar kulit kerana sudah habis ikhtiar dan alhamdulilah ibu ini ada baca review mengenai herbal blend dan terus hubungi saya untuk mendapatkannya.

 herbal blend untuk ruam susu

Terlalu gembira ibu muda ini dengan perubahan pada anaknya dan berbaloi usahanya sapu 2 jam sekali krim ini di muka anaknya. Yang mana anak-anak ada ruam jangan dibiarkan ruam itu lama-lama tau. Dapatkan krim herbal blend. Tak mahal pun. Harganya RM27.50 (tidak termasuk pos)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

Thursday, 30 June 2016

Set Migrain dan Testimoni

Sering di serang sakit kepala dan ingin menghantukkan kepada ke dinding sebab terlalu sakit kepala? Jangan begitu...

Saya sendiri pun ada pengalaman tersebut. Tetapi ini kisah masa bujang dulu la..Setiap bulan memang akan MC sebab sakit kepala. Bila datangnya sakit kepala Allah je yang tahu macam mana sakitnya. Bila ke klinik pastinya doktor akan berikan ubat sakit kepala yang paling kuat untuk saya. 

Bila sakit kepala atau migrain menyerang memang akan terbaring dan tak boleh bangun sebab pandangan berpusing-pusing. Memang sukar nak digambarkan situasi pada ketika itu. 

Tetapi 3 tahun yang lepas, saya telah berjumpa dengan ubat migrain yang mana selamat untuk diamalkan oleh ibu hamil dan ianya termasuk di dalam cadangan vitamin untuk ibu hamil.

Alhamdulilah, bila diamalkan secara berterusan, sakit kepala berkurangan datang menyerang. Itu kisah saya.

set sakit kepala

Ini adalah kisah pembeli yang membeli set migrain setelah 4 tahun bergantung pada ubat klinik. Alhamdulillah setelah seminggu mengamalkan Set Migrain, keadaan semakin bertambah baik bahkan dapat berpuasa penuh. Sebelum ni memang tak berpuasa kerana setiap hari diserang sakit kepala. Mungkin ini salah satu asbab dan kesan bila dia mengamalkan B Compleks, Ostematrix dan Omega Guard. Alhamdulillah..

ubat migrain

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

Wednesday, 29 June 2016

Set Untuk Panau dan Rawatannya

Assalamualaikum
 
Semakin menghampiri bulan Syawal. Mungkin ada di antara kita yang sudah merancang perjalanan balik ke kampung kan? Selamat sampai ke destinasi dan pandu berhati- hati.
 
Hari ini saya mahu kongsikan sedikit info mengenai penyakit panau dan cara merawatnya menggunakan suplemen. 
 
Gambar di bawah adalah salah satu panau yang naik di badan. Ada sesetengah tu naik kat muka dan sedikit sebanyak menjejaskan keterampilan seseorang dan juga keyakinan.
 
penyakit panau
 
Panau adalah satu penyakit kulit yang tak menyakitkan tapi akan menjejaskan penampilan terutama kalau panau kena kat bahagian muka. Pelbagai jenis ubat panau terdapat di pasaran dari ubat hospital dan klinik sehinggalah ke toko ubat yang mahal dan murah, untuk hilangkan panau.
 
Untuk itu, di sini saya ada cadangan untuk set panau di mana ia mengandungi Alfalfa Compleks, Garlic, Sustained Release dan Herba blend.
 
Untuk konsultansi boleh terus hubungi nombor telefon yang tertera di bawah ini dan sama-sama kita memerangi panau.
 

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

Tuesday, 28 June 2016

Set Detox dan Testimoni

Sudah detox kah kita ? Di sini ada set detox untuk dicadangkan untuk semua. Bayangkan jika tidak detox, memang akan takut dan gerun jika dapat tengok apa yang ada di dalam badan kita kan?


set penuh detox shaklee

Dikumpulkan testimoni yang brjaya detox dan ikuti apa yang mereka dapat selepas melalui proses detox.

set detox shaklee

set detox shaklee

set detox shaklee

set detox shaklee

set detox shaklee

Yang ingin mencuba, terus hubungi nombor talian yang tertera di bawah ini ye.. Jangan segan jangan malu kerana tubuh perlukan detox untuk menyingkirkan toksin yang tidak diperlukan oleh tubuh.

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

Monday, 27 June 2016

Pencuci Botol Susu dan Testimoni

Ibu-ibu cuci botol susu guna pencuci apa ye? Jika masih lagi ragu-ragu mahu memilih pencuci botol susu, di sini saya ada cadangan pencuci botol susu. Bukan setakat botol tapi nak cuci pinggan mangkuk pun boleh. Dan yang paling penting ia tidak merengsakan kulit tambah-tambah lagi yang alergik dengan sabun basuh yang mengandungi bahan kimia.

Inilah pencuci botol susu yang saya maksudkan itu.. :-)

pencuci botol susu shaklee

Amat direkomenkan untuk para ibu yang sering menukar puting botol susu walaupun tak sampai 3 bulan menggunakannya. Saya hanya memberi cadangan dan ini saya tunjukkan komen positif daripada pengguna dish wash.


dish wash untuk cuci botol susu



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

Sunday, 26 June 2016

Bermasker dengan Vivix pun Cantik Bak Bidadari

Assalamualaikum

Dah masuk 21 Ramadhan ye kita...dah tak lama lagi nak raya...sedihnya bila fikir Ramadhan bakal meninggalkan kita.

Nak raya ni sudah pasti ramai yang mahu cantik, anggun dan jelita kan? Jangan tersalah pilih kosmetik ye. Pastikan selamat dan berkesan baru beli tau.

Siapa pernah cuba vivix keluaran Shaklee? Yang belum pernah dengar Vivix dan ini kali pertama mendengar nama vivix, meh saya perkenalkan sirap merah ini

sirap merah shaklee
 
Ia juga dikenali sebagai minuman kesihatan dan membantu individu yang mempunyai masalah-masalah kesihatan terutamanya seperti :-
  • kencing manis
  • darah tinggi
  • penyakit jantung
  • strok
  • kanser
  • masalah kesuburan
  • nyanyuk
  • awet muda

Testimoni vivix untuk kecantikan kulit

Kakak ini hanya bermasker dan jarang meminum vivix. Bila keluar dari rumah hanya memakai bedak bayi sahaja. Boleh lihat perbezaan sebelum dan selepas mengamalkan Vivix. Rasa tergoda mahu mencubanya? Hubungi nombor talian di bawah ye.


masker vivix untuk kulit cantik

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya