Friday 8 November 2013

Vitamin untuk kesihatan kanak-kanak


Memandangkan keadaan cuaca yang tidak menentu sekarang ni, ramai kanak-kanak yang sering sakit, demam, selsema, batuk, asma dan macam-macam lagi. Selaku ibu bapa, pernahkah anda berfikir sama ada nutrisi badan anak anda mencukupi untuk menentang penyakit-penyakit ni?

Ha.. sebab itu la anak-anak ni mudah terkena demam, selsema dan batuk sebab sistem imunisasi mereka belum cukup kuat untuk menentang virus-virus ni. 
Apa kata mulai sekarang kita sediakan 'makanan' untuk sistem imun ni supaya ia lebih kuat menentang virus dan kuman-kuman yang membawa penyakit.



Set untuk kanak-kanak berusia 1 tahun - 3 tahun adalah MealShake dan Omega Guard
 
#Mealshake ini diperbuat dari protin soya yang mengandungi nutrisi yang lengkap untuk kanak-kanak. Selain rasanya yang sedap, ia membantu pertumbuhan kanak-kanak sebab ia mengandungi asid folik, kalsium, magnesium dan bermacam-macam lagi lah... 

#Omega Guard ni pulak dihasilkan dari ekstrak ikan laut air sejuk di perairan Jepun. Ia 3 kali ganda lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding produk omega di pasaran, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia ang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenia asid lemak Omega 3  semulajadi seperti EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. 
 Omega Guard ni membantu meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Ia juga dapat mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan.

Nutrisi-nutrisi ini amat penting bagi pertumbuhan kanak-kanak dan perkembangan otak yang sihat.

Hubungi saya / SMS - Azimah 017-343 0922
SID 894805








 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen