Tuesday 21 April 2015

Singkirkan Toksin dengan Selamat

Faktor persekitaran dan jenis makanan yang diambil boleh menjadi punca banyaknya toksin terkumpul di dalam badan.Toksin ini biasanya akan disingkirkan melalui sistem perkumuhan semasa membuang air besar.Namun begitu ada juga toksin kekal di dalam badan dan mengganggu organ penghadaman seperti usus,buah pinggang dan juga hati.Sudah tentu anda perlu membuang toksin tersebut sebelum penyakit lain menjadi bertambah serius.

Proses ini di panggil detok.Detox bertindak dalam menyingkirkan toksin,racun,lemak dan bahan buangan yang tidak di perlukan oleh badan.Setelah itu,anda pasti berasa lebih sihat dan ceria.
 
petanda badan bertoksin 

Di antara petanda badan anda bertoksin adalah seperti tanda-tanda di atas..yang ada simpton berikut, jangan berlengah lagi untuk merawatnya kerana risau ada penyakit yang tersembunyi yang akan menyerang jika lambat bertindak.

Detox Foot patch adalah satu cara yang popular untuk menyingkirkan toksin di dalam badan.Pengguna hanya perlu menampal di kaki semasa hendak tidur.Selepas bangun pagi,anda akan melihat Detox Foot Patch bewarna kehitaman menandakan toksin telah di keluarkan dari badan anda.Saya tidak pasti keberkesanan produk kerana belum pernah guna. Tetapi sebagai alternatif lain untuk proses detox adalah dengan mengamalkan Alfalfa Compleks yang terkenal dengan raja tumbuhan dan 1001 khasiat.

membantu menyingkirkan toksin


Untuk lebih lanjut mengenai Alfalfa Compleks, boleh baca DI SINI


Satu lagi suplemen untuk membuang toksin ialah Herba Lax. Ia berasaskan bahan semulajadi dan tidak meninggalkan kesan sampingan. Satu botol Herb Lax mengandungi 120 biji tablets.Anda boleh mengambil 2,3 kali seminggu. Saya sarankan anda mengambilnya sebelum hendak tidur.Produk ini bertindak dengan membersihkan usus anda dan memudahkan semasa membuang air besar.

memudahkan pembuangan air besar


Jadi bagi mereka yang hendak mengambil suplemen dinasihatkan membuat detoksifikasi terlebih dahulu.Anda boleh menghubungi saya dan untuk mendapatkan produk yang boleh menyingkirkan toksin dalam badan.

Sebelum saya menamatkan entri ini, saya lampirkan testimoni salah seorang daripada customer saya dan kita lihat apa maklumbalasnya selepas mengamalkan Herba Lax.

perut kempis dan senang untuk membuang


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
 COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen