Thursday 6 April 2017

Empayar Cheq Nik

Rata-rata customer yang mesej Cheq Nik bertanyakan harga produk Shaklee dan suka survey harga. Ye itu normal bila kita ni jenis suka nak beli barang dengan harga murah. Tapi menjadi masalah bagi seorang pengedar tu bila beli barang dengan orang lain tapi minta guide dengan orang lain.

Sepatutnya itu dah menjadi layanan ekslusif bagi pelanggan kita bukan bagi pelanggan orang lain. Sebab itu la bila sesiapa yang mesej Cheq Nik nak survey harga ni tetap akan layan juga. Tapi akan dicadangkan dengan lebih baik supaya DAFTAR SEBAGAI AHLI. Lagi mudah..dan korang taknya lagi nak survey-survey harga.

Sesiapa yang mahu berdaftar under empayar Cheq Nik dialu-alukan ye..best sangat ke jika join under Cheq Nik ni?? jika nak tahu, banyak inisiatif yang Cheq Nik sediakan untuk yang baru atau yang dah lama berada di bawah naungan teratakbonda ni…join dulu baru tahu

Antara yang Cheq Nik tawarkan untuk ahli yang bernaung di bawah teratakbonda adalah:-

daftar ahli bawah team cheq nik
 
→konsultasi tiptop. Itu sudah pasti sebab bila dah bernaung bawah empayar Cheq Nik memang anda berhak dapat konsultasi terbaik. Termasuklah dari segi konsultasi cara makan, cara pengambilan dan semestinya ada tambahan lain-lain lagi..

→support group 24jam melalui Telegram dan Whatapps. Senang bukan? Yang ada kemusykilan bagaimana nak consult customer boleh terus bertanya kat group dan in Sha Allah ada je yang membantu untuk selesaikan masalah.

→online dan offline coaching. Sekarang ni internet di hujung jari je. Senang dan pantas. Tak perlu keluar untuk berjumpa tapi hanya berkomunikasi di alam maya aje dan sedikit pun tidak mengganggu tugasan seharian. Ibu-ibu tak perlu meninggalkan anak-anak semata-mata untuk mencedok ilmu dari yang lebih arif. Suka tak? Sambil layan anak-anak makan boleh je nak dengar segala ilmu yang ada di Telegram

→poster ohsem tentang info produk. Di sini ahli-ahli group akan wakafkan poster untuk kegunaan kita semua untuk kongsi sesuatu produk dengan bakal customer di luar sana. Dengan adanya poster, kita mudah faham dan senang untuk terangkan kepada customer tentang masalah yang dihadapi.

Perlu diingat bahawa setiap kejayaan bermula dari langkah pertama. Jangan takut untuk bermula kerana satu kejayaan hari esok bermula dengan keputusan hari ini. Jika anda mahu bermula, mulakan dengan hari ini dan mula hubungi Cheq Nik  untuk bermula. Inshaallah akan dibantu sepenuhnya dan bimbing anda mencapai apa yang anda mahu. Jika anda belum tahu apakah potensi diri anda, jangan risau kerana kita akan bersama2 korek potensi diri anda, dan yes, semua orang ada potensi untuk berjaya.

Nak join saya dan team teratakbonda meraih sesuatu dan dapat EXTRA INCOME dalam SHAKLEE?

ALL I NEED IS YOU!!
Start NOW
START WITH YOU!

Whatsapp atau email saya segera, join dan raih suatu kejayaan bermula sekarang!

 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen