Saturday 8 April 2017

Peranan Facebook untuk Pengiklanan

Dulu masa orang lain sibuk buat akaun facebook, Cheq Nik buat tak hirau je. Sebab fikir harapkan internet kat pejabat je. Maklumlah masa tu mana reti lagi nak main internet.

Tapi bila dah sekali daftar akaun facebook, syok pulak rasa. Sebab boleh tambah kenalan dan jejak kawan-kawan yang lama hilang dari radar.

Sekarang ni lagilah sebab Cheq Nik buat bisnes online memang tersangat perlukan medium seperti facebook untuk berkongsi segala maklumat mengenai Shaklee terutamanya.

bisnes online


Bila kita jual online satu je kena dan wajib buat iaitu sharing atau kongsi apa yang kita jual. Barulah ramai yang akan tahu dan secara tidak langsung membuka peluang untuk membesarkan empayar. Betul ke tidak?

Bagi Cheq Nik, berniaga online ni kena rajin buat sharing apa yg kita jual. Lagi mudah jika kita juga mengguna produk tersebut. Biasanya perkongsian dari hati lebih diingati sebab ianya ikhlas dari hati..cewaahhh

Jika kita perasan, terdapat banyak group di dalam facebook yang boleh kita join untuk berkongsi penyelesaian masalah yang dihadapi. Contohnya dalam group ibu hamil selalu je ada persoalan pasal kehamilan dan Cheq Nik sebagai individu yang ada sedikit ilmu berkongsi dan cuba cadangkan apa yang terbaik. Tu pun salah satu nak kembangkan empayar menerusi facebook.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen