Sunday 10 June 2018

Kelebihan Lecithin Shaklee

Assalamualaikum

Di antara kelebihan Lecithin adalah seperti berikut:-

manfaat lecithin
1. bertindak untuk melindungi hati dengan menghalang enapan lemak di hati. Untuk lemak-lemak lama elok sangat amalkan Lecithin. 

2. bertindak memecahkan lemak dan kolestrol dengan bertindak sebagai pembersih salur darah.

3. menghalang kita menjadi obesiti tau..caranya dengan mempercepatkan pembakaran lemak degil dalam badan..tapi kena ambil dalam kuantiti yang betul

4. bagi yang bekerja dalam aircord elok amalkan lecithin untuk elak kulit mejadi kering. Bila duduk dalam aircond lama kelamaan kulit akan kering so lecithin dapat membantu dengan membentuk membran sel, melembap serta menghaluskan kulit.

5. dapat menghalang terjadinya batu karang. Batu karang terjadi akibat dari kolestrol yang berlebihan dalam badan. 

6. bertindak meningkatkan daya ingatan. Kolina yang terdapat dalam lecithin berfungsi untuk menghantar dan mempertingkatkan kuasa pembelajaran.


Kelebihan Lecithin untuk Ibu Menyusu


1. Lecithin dapat membantu mengurangkan risiko susu tersumbat atau bengkak susu. Ibu-ibu yang  pernah alami bengkak susu tau la mcm mana azabnya nk tahan. Sebagai penyelesaian boleh makan lecithin untuk membantu mengurangkan bengkak susu ni

2. Membantu ibu-ibu membakar lemak yang berlebihan yang ada dalam badan. Semua nak kurus kan..so lemak dapat dibakar tanpa memberi kesan merbahaya kepada baby yang kita sedang menyusu tu

3. Untuk atasi masalah short term memory lost. Biasalah ibu-ibu bersalin memang banyak urat yang putus...hehehe..jadi kolina yang ada dalam lecithin ni la berperanan membantu dalam menguatkan ingatan ibu-ibu.

Jangan lupa amalkan Lecithin ye

Meh order di sini ↧↧



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen