Saturday 16 June 2018

Set Rawatan Insentif dan Pemulihan YOUTH

Assalamualaikum

Hari ini entri Cheq Nik berkenaan dengan Set Youth. Untuk pengetahuan semua, Youth dilancarkan pada bulan Februari lepas dan majoriti ramai yang mencubanya kerana testimoni yang menunjukkan testimoni perubahan yang ohsem.

Antara item yang terdapat di dalam set ini ialah:-


Ni adalah cleanser. 
Kt cuma perlu picitkan sikit sj lepas tu disapu di muka Cara pusingan.
Teskture dia x berbuih sangat tapi is menanggalkan kotoran hingga ke dalam. Lepas kita cuci muka cuba rasa kulit lembut je.



Lepas cuci muka toner jangan lupa tau. Ada yang beranggapan cuci muka je cukup memadai. Tanggapan tu salah tau. Fungsi toner ni adalah untuk menutup pori-pori di muka. Kulit akan lagi segar bila amalkan toner.



Serum ni best.tapi masa mula-mula guna tu kulit macam terkejut sikit keluar bintik-bintik macam jerawat halus. Lepas tu sekarang ok je. Kalau korang alami masalah macam ni jangan stop teruskan guna. Ingat ye dos serum sikit je sekali.picit je.

Krim siang ni Ada SPF50 dan bila lepas guna kulit akan jadi glowing kemerah-merahan.

Krim malam memang tak boleh tinggal sebabnya bila kita tidur, ia merawat kulit muka. So sesiapa yang tinggalkan krim malam memang rugi sangat.



Last.sekali radiance C & E ni memang best. Mula-mula pakai rasa gatal-gatal sikit tau. Kena tahan sikit sebab yang ni pure. Selalu kita tumbuk vit c buat masker tapi sekarang tak perlu lagi guna yang ni je. Bagi yang ada jeragat yang ni memang elok. Radiance ni tak perlu di sapu seluruh muka.cuma tepek pada bahagian yang bermasalah je.

Untuk makluman semua sekarang Youth ada promosi ye. Jom dapatkan ia


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen