Monday 26 February 2018

ESP Bantu Cerahkan Kulit Secara Semulajadi

ESP? Pasti korang pernah dengar kan? Tetapi soya yang digunakan untuk membuat ESP adalah soya yang terbaik yang telah diuji dan dijaga rapi sejak dari proses menanam sehinggalah pemprosesannya. Soya yang digunakan ialah soya non-GMO iaitu soya yang tidak diubah secara genetik. Jangan tak tahu, soya-soya yang selalu kita ambil setiap hari kebanyakannya telah diubah secara genetik. ESP juga adalah sumber protein terbaik jika dibandingkan dengan daging atau ayam kerana ESP rendah lemak, kolestrol dan laktosa. 




Protein sering dikaitkan dengan keanjalan dan kecantikan kulit kerana protein adalah komponen utama untuk proses baikpulih dan pembinaan tisu baru. Begitu juga dengan pembentukan otot, rambut, kuku dan mata. Semuanya bermula daripada protein. Protein juga adalah bahan utama untuk menggantikan sel yang rosak dan mati. Jika nak tahu, sel kulit diganti setiap 24 jam. Justeru, kemasukan protein yang berkualiti ke badan kita memastikan sel baru yang dibina juga berkualiti. Sebab itulah ESP Shaklee boleh membantu mencantikkan kulit wajah dan juga badan.



Di antara peranan ESP  dalam mencerahkan kulit ialah kerana ESP adalah berasaskan dari sumber protein Soya yang semulajadi. Sel-sel tubuh dan kulit kita akan berganti setiap 21 hari. Protein berperanan dalam membantu memperbaiki sel-sel kulit. Protein yang mencukupi akan menghasilkan kulit yang cantik, bersih, cerah dan gebu.



Testimoni ESP membantu dalam mencerahkan kulit dengan selamat. Pasti ramai yang dah amalkan ESP kan? 


Nak cuba ESP dan nak ordernya sendiri? Klik link di bawah ye

ESP bantu Cerahkan Kulit. Beli Di SINI


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen