Saturday 27 October 2018

Pil Kalsium Yang Harus Korang Cuba, Pasti Tak Menyesal

Assalamualaikum

Berapakah jumlah kalsium yang anda ambil setiap hari?
Adakah anda cukup pengambilan 4 gelas susu setiap hari tanpa gagal?
Adakah anda cukup pengambilan sumber kalsium lain setiap hari?

Bagi ibu hamil atau golongan warga emas mungkin kerap terjadi sakit-sakit badan,lenguh-lenguh dan bisa tulang. Paling sedih mereka terpaksa solat sambil duduk,baring sepanjang masa mengelakkan sakit. Nak ajak berjalan atau bercuti memang takla..

Cara paling mudah untuk atasinya adalah dengan mengambil kalsium shaklee - Ostematrix namanya.

Ostwmatrix Shaklee

Pil kalsium ni bukan setakat mengandungi kalsium semata-mata malah ia megandungi magnesium,fosforus,boron,vitamin D,zinc,kuprum dan manganes. Semua nutrien ni sangat penting untuk mengelakkan endapan mineral dan meningkatkan penyerapan kalsium dalam badan

Kandungannya mengandungi pelbagai mineral lain di atas untuk kuatkan matriks tulang kira. Ibarat kalsium ni seperti batu-bata dan mineral lain tu seperti simen yang melekatkan batu-bata tersebut.

Batu-bata yang kuat memang kukuh tapi jika tak melekat? mesti nak senang nak robohkan? Sebab tu Ostematrix sangat special dan pengambilannya setiap hari mampu menguatkan gigi dan tulang serta membantu mengatasi masalah-masalah sakit badan,kejang,sakit pinggang seperti di atas.

Pil kalsium ni sangat penting untuk ibu-ibu hamil dan menyusu..Yerla kalsium ni nak dikongsi bersama bayi tersayang,jadi ibu-ibu kenalah rajin topup sumber kalsium ni ya.. Jangan jadi macam saya sebelum ni.. Asyik je hamil mesti sakit gigi,cramp kaki tengah-tengah malam..Puncanya sebab kekurangan zat kalsium nilah..dan lepas kenal shaklee dan consume Ostematrix alhamdulillah takde masalah sakit gigi dan kejang lagi..Saya berkongsi dengan anda semua sebab saya dah rasai perbezaannya sebelum dan selepas consume pil kalsium ni..Semua dengan izinNya..Kalau kita dah tahu punca,senang sebenarnya nak kawal dan elakkan perkara macamni terjadi.

Harga sebotol Ostematrix ni berpatutan sangat. Hanya RM61 sebotol mengandungi 120 biji. Saya sangat sarankan ibu ayah,ibu-ibu hamil,berpantang dan menyusu serta wanita dan lelaki dewasa mengambil pil kalsium ni.

Bukan sahaja bagus untuk tulang malah ia bantu tidur lebih lena,atasi masalah sembelit dan beri kelegaan ketika migrain.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬
Www.wasap.my/60173430922/Ostematrix

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Beli Pil Kalsium @ Ostematrix di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen