Saturday 3 November 2018

3 Jenis Set Bersalin Shaklee Yang Dipilih Mengikut Kemampuan

Assalamualaikum

Semestinya ibu-ibu mahukan yang terbaik untuk dirinya dan bayi yang dilahirkan. Di sini ada beberapa pilihan set bersalin yang boleh dipilih oleh ibu-ibu untuk penjagaan selepas bersalin.

Set Bersalin Shaklee dibahagikan kepada 3 pakej kombinasi pilihan mengikut kesesuaian keperluan Ibu Berpantang dan juga budget masing-masing.

3 Pakej Set Bersalin Shaklee adalah Set Asas (Rawatan Dalaman), Set Extra (Rawatan Dalaman + Penyusuan) dan Set Premium (Rawatan Dalaman + Penyusuan + Kekal Ramping).

Set Berpantang Shaklee Pilihan Ramai


Set Bersalin Shaklee (Set Asas)
-adalah satu kombinasi produk shaklee yang saling melengkapi bagi memenuhi keperluan perawatan dalaman yang optimum bagi ibu-ibu selepas bersalin.
– Set Asas mengandungi 4 produk Vitamin Shaklee yang diakui dan mendapat kepercayaan dari ibu-ibu berpantang di Malaysia.


Set Bersalin Shaklee (Set Extra)
-adalah satu kombinasi Set Bersalin Shaklee iaitu Set Asas yang ditambah dengan 2 suplemen yang sangat baik dalam membantu dan menyokong keperluan nutrisi ibu yang menyusu, di samping memenuhi keperluan perawatan dalaman yang optimum bagi ibu-ibu selepas bersalin.
-Set Bersalin Shaklee iaitu Set Extra mengandungi 6 produk Vitamin Shaklee yang diakui dan mendapat kepercayaan dari ibu-ibu berpantang di Malaysia.


Set Bersalin Shaklee (Set Premium)
- adalah satu kombinasi Set Bersalin Shaklee iaitu Set Extra yang ditambah dengan 2 suplemen yang sangat efektif bagi menurunkan berat badan dengan cara sihat dan selamat tanpa menjejaskan penyusuan susu ibu, di samping memenuhi keperluan perawatan dalaman yang optimum bagi ibu-ibu selepas bersalin.
- Set Bersalin Shaklee Set Premium mengandungi 8 produk Vitamin Shaklee yang diakui dan mendapat kepercayaan dari ibu-ibu berpantang di Malaysia.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen