Friday 19 April 2019

Suplemen Popular Sepanjang Bulan Puasa

Assalamualaikum

Di antara suuplemen yang paling popular sepanjang Ramadan ialah ESP Soy Protein Isolate Powder dan Performance Natural Orange Drink.

1) ESP Soy Protein Isolate Powder

Agak sukar juga untuk kekalkan tenaga atau stamina sepanjang hari di bulan Ramadan. Apa kata uolls cuba minuman protein ni. ESP Soy Protein Isolate Powder ni boleh membantu meningkatkan tenaga seterusnya stamina. Protein berasaskan tumbuhan (soya) berupaya membekalkan tenaga lebih lama.

ESP Soy Protein Isolate Powder dengan indeks glisemik rendah, membantu paras gula darah kekal stabil, mengekalkan tenaga, mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama dan bermanfaat untuk mengurangkan berat dan mengekalkan kesihatan jangka panjang.
♥ Harga runcit RM161.25


2) Performance Natural Orange Drink.

Performance Natural Orange Drink membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah dehidrasi. Jadi kuranglah rasa haus yang terlampau sepanjang berpuasa.

Ianya terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah untuk tenaga otot dan paras bendalir untuk kekalkan hidrasi tubuh lebih lama.

Performance Natural Orange Drink memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat dan seimbangkan metabolisme air dalam tubuh.
♥ Harga runcit RM86.25


Set Puasa


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Dapatkan SET RAMADHAN di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen