Saturday 13 July 2019

Set Pudarkan Jerawat

Assalamualaikum

Hari ini Cheq Nik nak terangkan mengenai set yang boleh membantu memudarkan parut jerawat dengan cara yang paling selamat tanpa menyakitkan.

Bagaimana Set Pudar Jerawat ini membantu?

Set Jerawat

1) ESP
Soya memang terbukti mampu membantu mencantikkan kulit. Selain itu, soya yang berwarna putih ini juga dikatakan mampu membuat kulit lebih putih. Dan saya sangat-sangat setuju dengan itu. Ia ternyata berkesan dengan saya!

2) SR VITA-C
Ingatkah anda pada tahun lepas yang kecoh di media sosial tentang Vitamin Cyang dikatakan mampu membuat kulit wajah berseri-seri dan cantik. Vitamin C adalah vitamin yang membantu membentuk kolagen kulit. Pengambilannya secara konsisten mampu membantu kulit lebih bertenaga dan sihat. Juga mengecilkan liang roma muka

3) VITA-E COMPLEX
Vita- E adalah suplemen yang mampu mengurangkan parut-parut jerawat. Vita- E Shaklee dengan grape seed ini juga dikatakan mampu membantu mengurangkan masalah jerawat di muka

4) B Complex
Rata-rata wanita yang bertudung mengalami masalah tona kulit tidak sekata. Ini kerana kawasan muka yang diliputi dengan tudung tidak terdedah kepada matahari. B-Complex Shaklee ini mampu menyelesaikan masalah ini jika diambil secara konsisten.

Cubalah jika anda ingin kan kulit yang cantik tanpa sebarang suntikan atau bahan kimia yang menakutkan. Tapi kena ingat ya. Kena komsisten untuk dapatkan hasil terbaik.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen