Wednesday 6 November 2019

Set Tulang Patah dan Pembedahan Tulang

Assalamualaikum

Vitamin untuk tulang patah agar cepat sembuh bukan sahaja penting untuk bantu merawat tulang patah dan retak agar cepat sembuh malah bantu kuatkan sistem imun bagi melawan sebarang jangkitan pada luka dan membina semula dan mengukuhkan sel-sel tulang, daging dan otot supaya dapat kembali berfungsi seperti biasa malah lebih kuat.

Vitamin untuk merawat tulang patah agar cepat sembuh ini akan memastikan nutrisi yang betul yang diperlukan tubuh semasa dalam proses penyembuhan supaya mencukupi terutamanya bagi mereka yang lebih berusia, kekurangan nutrisi, ada penyakit sedia ada dan merokok.

Set Pembedahan Tulang

Set vitamin shaklee untuk merawat tulang patah agar cepat sembuh dan dapat berfungsi seperti sediakala adalah ZINC PLUS & OSTEMATRIX

Mengapa setiap vitamin diatas penting untuk merawat tulang patah agar cepat sembuh?

1️⃣ZINC PLUS membantu cepatkan pemulihan luka. Zink penting dalam sintesis DNA, protin, pembahagian sel dan pembentukan kolagen yang merupakan proses penting untuk pertumbuhan semula dan pemulihan tisu-tisu tubuh. Dengan bekalan zink yang mencukupi, tulang akan pulih dengan lebih cepat. Sistem imun juga lebih kuat bagi melawan jangkitan.

2️⃣OSTEMATRIX lengkap dengan kalsium, magnesium dan vitamin D. Kalsium merupakan mineral utama dalam komposisi tulang manusia dan sangat penting untuk tulang terutamanya dalam proses pemulihan. Magnesium pula berfungsi menjadikan kalsium lebih mudah diserap oleh tubuh.


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen