Wednesday 18 December 2019

Sebab Ramai Yang Memilih Vivix Shaklee

Assalamualaikum

Ramai yang consume VIVIX ni pasti jatuh cinta. Takkan berhenti hanya dengan satu botol dan mesti nak go on dengan next-next botol. Tapi kenapa ye?

Ok first kita kenal-kenal dulu apa itu VIVIX..sebelum kita nak pilih apa-apa produk sekalipun kita mesti ambil tahu dulu semua berkaitan dengan sesuatu produk tu contoh: Apa kandungannya? Bagaimana produk tu boleh bertindak/bekerja dalam tubuh kita? Bagaimana produk tu boleh bantu selesaikan masalah kita dan banyak lagi. .
Supaya kita YAKIN. Bila YAKIN proses kesembuhan juga boleh berjalan dengan lancar malah mampu mempercepatkan kesembuhan sesuatu penyakit. Betul tak? Ok jom kita berkenalan dengan VIVIX


APA ITU VIVIX SHAKLEE?
Vivix ialah sejenis minuman yang diekstrak daripada 4 jenis ramuan semulajadi daripada tumbuhan. 100% berasaskan tumbuhan! Sangat sesuai untuk golongan vegetarian. VIVIX merupakan sumber antioksidan yang sangat tinggi yang memainkan peranan yang sangat penting untuk melindungi dan meningatkan taraf kesihatan iaitu:
“Resveratrol dan polifenol – bahan yang sangat kaya dengan antioksida”

VIVIX mengandungi adunan fitonutrient proprietari yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang unik dan resveratrol.

VIVIX tidak mengandungi kesemua jenis vitamin A-Z tapi kandungan utama dalam VIVIX ialah antioksidan yang luar biasa yang bantu lindungi tubuh secara keseluruhan iaitu dari hujung rambut ke hujung kaki, dari luaran tubuh hingga dalaman tubuh iaitu ke peringkat sel. 
Vivix Shaklee

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen