Monday 20 January 2020

Set Untuk Naikkan Berat Badan

Assalamualaikum

Ada orang terlalu kurus walaupun dah berusaha keras untuk tambah berat badan.

Biasanya orang yang terlalu kurus ni disebabkan kurang nutrisi penting dalam badan mereka. Jadi mereka sering sakit-sakit.

Set tambah berat badan Shaklee boleh membantu. Set ini mengandungi B-Complex, Meal Shakes dan Vita-Lea Iron Formula.


Set Untuk Gemuk

1) B-Complex
B-Complex Shaklee mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh. Vitamin B1 (Thiamine) boleh membantu menaikkan selera makan. Di samping itu Vitamin B membantu mengawal kadar metabolisme, menstabilkan hormon, memberi tenaga, menguatkan jantung, paru-paru dan organ-organ penting dalam badan.


2) Meal Shakes
Meal Shakes mengandungi 19 vitamin dan mineral penting seperti kalsium, protein dan serat. Meal Shakes adalah makanan tambahan yang rendah lemak dan rendah glisemik. Ia juga membantu menambah selera makan. Bukan hanya untuk kanak-kanak tau!


3) Vita-Lea Iron Formula
Vita-Lea Iron Formula adalah supplemen seimbang dan paling komprehensif dalam sains Shaklee! Ia diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting untuk orang dewasa. Iron sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Kelancaran perjalanan darah membantu menyebarkan nutrien ke seluruh badan dengan lebih berkesan. Oleh itu badan menjadi lebih sihat dan selera makan pun bertambah.


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen