Wednesday 13 May 2020

Set Sendi dan Tulang Sihat

Assalamualaikum

Set Tulang Kuat
Cadangan Set Tulang & Sendi Shaklee :

💪Ostematrix – mengandungi kalsium dan magnesium yang berfungsi untuk membekalkan keperluan nutrien harian yang amat diperlukan dalam badan. . Kalsium penting untuk menyokong dalam pembentukan dan penjagaan tulang kita. Bila badan cukup kalsium TULANG-TULANG pun sihat dan dapat menyokong tubuh serta mengerakkan otot supaya lebih kekal cergas. . Bila KALSIUM cukup dibadan, barulah ketumpatan tulang akan menjadi lebih kuat dan tidak mudah berlakunya sakit lutut, kaki dan sendi. .

💪Omega Guard – bersifat anti-inflamasinya yang mana mampu meredakan inflamasi/ keradangan sendi. . Omega guard didatangkan dengan bentuk kapsul yang sangat kaya dengan ASID LEMAK OMEGA-3 yang mana ia mampu bagi meredakan kesakitan sendi dan otot lutut. . Kandungan Omega guard juga bertindak sebagai pelincir untuk melincirkan sendi-sendi kita. .

💪B Complex – mengandungi vitamin B2(Riboflavin) dan Vitamin B6(Pyridoxine) yang telah terbukti boleh bantu mengurangkan kesakitan akibat sakit kepala/migrain di samping mencegah penyakit-penyakit lain seperti deprasi,strok dan lain-lain.

Jom sayangi sendi kita dengan mengamalkan cara hidup sihat dan mengamalkan suplemen.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen