Sunday 13 September 2020

ResV Shaklee Wajib Cuba

Assalamualaikum

Bila dilihat botol sama macam Vivix kan tapi sebenarnya khasiat ResV lagi double power dari Vivix tau.


Antara khasiat ResV yang mesti korang tahu :

ResV Untuk Kulit Sihat - Melindungi kulit dari kerosakan oleh sinaran ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas.

ResV Untuk Peredaran Darah Yang Sihat - Mengurangkan keradangan kronik, yang menjadi punca utama penyakit jantung serta menurunkan tekanan darah.

ResV Untuk Tahap gula Darah Yang Sihat - Menurunkan tahap gula darah semasa berpuasa, meningkatkan toleransi glukosa dan meningkatkan kepekaan insulin.

ResV Untuk Menyokong Detoks Yang Berkesan - Meningkatkan kesihatan hati dengan mengawal stress dalaman badan, mengurangkan kemerahan dan pembengkakan, dan mengurangkan kematian sel pada hati.

ResV Untuk Fungsi Otak Yang Sihat - Pengambilan polifenol setiap hari secara konsisten meningkatkan aliran darah ke otak, meningkatkan ingatan dan daya tumpuan.

ResV Untuk Meningkatkan Tenaga dan kekuatan Otot - Mempercepatkan penghasilan mitokondria, penjana utama tenaga badan anda.

ResV Untuk Perkembangan Sel Yang Sihat - Polifenol adalah salah satu daripada sebatian untuk mengurangkan risiko kanser kerana ia dipercayai menghalang pertumbuhan dan perkembangan pelbagai sel-sel kanser.

ResV Untuk Memelihara dan menyokong Kesihatan Sendi - Mengelakkan penipisan dan meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Www.wasap.my/60173430922/ResVShaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen