Tuesday 1 December 2020

Manfaat Leucine Dalam Cinch Shake Shaklee

Assalamualaikum

Hari ini Cheq Nik nak kongsikan manfaat Leucine yang terdapat di dalam Cinch Shake Shaklee. Apakah peranannya? Marin kita baca bersama-sama.

1. Mengatur Gula Darah
Leucine mudah dipecah dan diolah menjadi glukosa. Hal ini akan membantu badan kita mengatur kadar gula dalam darah. So, pengidap diabetes atau mereka yang telah didiagnosis pra-diabetes mesti mendapatkan nasihat doktor sebelum mengambil apa-apa supplement leucine.

2. Membakar Lemak Visceral
Visceral fat atau lemak perut merupakan lapisan lemak paling dalam pada badan kita. Lemak visceral amat susah untuk disingkirkan. Lemak visceral berlebihan yang ada dalam tubuh membuat anda berisiko terkena penyakit jantung atau masalah kesihatan. Leucine atau memakan makanan lain yang mengandungi jumlah asid amino yang tinggi dapat membantu anda membakar lemak visceral.

3. Meningkatkan Tenaga
Leucine membantu metabolisme tubuh badan kita supaya berfungsi dengan lebih efisien dan seterusnya dapat meningkatkan level tenaga kita.

4. Meningkatkan Produksi Otot Baru
Jika Anda berusaha membentuk otot tanpa lemak, suplemen seperti leucine adalah penyelesaiannya, kerana ia membantu menggalakkan pertumbuhan jaringan otot baru di dalam tubuh badan.

5. Merangsang Hormon Pertumbuhan
Bayi dan kanak-kanak memerlukan leucine setiap hari untuk merangsang hormon pertumbuhan mereka dan memastikan tubuh badan mereka mengalami perkembangan secara normal.


APAKAH FUNGSI UTAMA CINCH SHAKE?

1. Badan lebih solid dan tidak menggeleber.
Okay biasa orang yang mengalami perubahan daripada gemuk ke kurus akan mengalami masalah perut or otot-otot menggeleber betul tak? Haaa inilah fungsi utama Cinch Shake ni, ia bantu badan kita BINA OTOT DAN SOLIDKAN SHAPE KITA! Haaa suka latuuu..

2. Memberikan tenaga segera dan berpanjangan.
Yes of course. Sama macam ESP, Cinch Shake lagi-lagi lah buat perut kita tahan tak makan and jangka masa bertahan tu lebih lama tau. So memang sesuai sangat untuk yang nak diet and yang busyyyy!

Meh Cheq Nik tepek testimoni pengguna yang amalkan Cinch Shake Shaklee. Tentu korang terperanjat kan?


Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬
Www.wasap.my/60173430922/CinchShakeShaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen