Tuesday, 8 July 2014

VIVIX untuk Kesihatan

Alhamdulillah...shaklee buat promotion lagi untuk VIVIX..sebelum ni pun dah pernah ada promosi beli 6 percuma 1 ni..namun ramai yang tidak berkesempatan nak beli...mungkin pada masa tu awak semua tidak tahu kan kebaikan VIVIX shaklee ni...

haa...untuk entri kali ni, jom kita baca info dan penerangan tentang vivix shaklee ni...sebab sekarang ni dah ramai yang start consume vivix shaklee ni taw...so, sangat rugi lah kalau kita tak ambil peluang ini untuk cuba VIVIX SHAKLEE yang penuh manfaat nih...:)

Vivix™ adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Ianya mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Siapa yang memerlukan Vivix? 
Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol (anti-oksidan dan sel anti-penuaan) semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.

Vivix bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
 
Bagaimana Vivix bertindak?
Vivix bertindak dalam 4 cara iaitu 
~ mempertahankan sel
~ memberi tenaga kepada sel
~ memperbaiki sel 
~ meningkatkan prestasi sel.
 
Ada yang berminat tak..? nak tahu berkesan ke tak, jum cuba vivix ni...mahal...? benda baik memang mahal..untuk kesihatan kita sangat berbaloi... walaupun botol vivix ni kecik jer, tapi mampu untuk tahan sebulan taw..hanya satu sudu pengambilan setiap hari...dan anda sendiri akan rasa perubahan bila consume vivix ni...
 
 



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda 
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805) 
♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
♥ FB Page: Peminatvitamin 
♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

3 comments:

  1. Jom beli vivix..mmg banyak kebaikannya..
    http://huntvitamin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. memang terbaiklah VIVIX ..rugi klo x beli
    jemput visit&follow blog saya
    http://mummyafza.blogspot.com/2014/07/ketahuilah-kelebihan-yang-terdapat.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen