Thursday 3 July 2014

Tampil Cantik Di Hari Lebaran

Tak lama lagi dah nak raya. Nak raya mestilah nak cantik-cantik kan? Jangan baju jer nak cantik, kesihatan kulit kita pun kena jaga juga. Siapa nak dapatkan kulit yang sihat dan cantik tanpa kesan sampingan yang membahayakan sempena Aidilfitri yang bakal tiba tak lama lagi ni, jom lah cuba SET KECANTIKAN SHAKLEE!!

Vitamin B Complex :
Penting dalam kestabilan hormon kita. Kekurangan B complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil.

Vitamin C :
Sangat penting dalam pembentukan kolagen. Pengambilan makanan yang tinggi kandungan Vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik.
 

Vitamin E :
Terkenal sebagai vitamin awet muda. Vitamin E juga melambatkan proses penuaan. Selain itu, Vitamin E juga membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan jeragat dan pigmentasi. Vitamin E sangat membantu mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.
 

Baju cantik, tudung cantik, kasut cantik +  KULIT YANG CANTIK, bertambah2 cantiklah anda di hari lebaran nanti!!! ^_^

Apa2 masalah yang anda hadapi, just let me know. Insha Allah, saya akan bantu anda mendapatkan keperluan suplemen yang sepatutnya untuk anda tanpa sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.. Jom cantik di hari raya! ^^,  

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Rakan Shaklee Anda:-
Nik Azimah bt Awg.Hamat (SID : 894805)
 ♥ SMS/WhatsApp : 017-343 0922 
 ♥ Emel : nik_azimah81@yahoo.com 
 ♥ FB Page: Peminatvitamin 
 ♥ FB : Nik Azimah Awg Hamat

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen