Monday 23 May 2016

PERFORMANCE DRINK untuk Bulan Ramadhan

Assalamulaikum semua

Saya percaya sekarang ramai yang tengah pulun ganti puasa kan?Yelah..kan bulan Ramadhan tunggu masa je nak jelmakan diri. Tanggal 6 Jun 2016 maka berpuasalah kita semua bagi umat Islam.

Kepada yang dah mula qada puasa, saya ada info menarik pasal performance drink ni dan juga ia sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak mereka.

air tanpa gas

Jom kita baca apakah itu Performance Drink?

Ia bukannya milk booster  tetapi ia agak penting juga untuk semua ibu menyusukan terutamanya pada waktu bulan puasa nanti. Saya memang ada dengar keluhan kecil ibu menyusu di mana lepas sesi pumping je mesti rasa nak pitam. Menjelang petang pula rasa nak muntah pula.

Keadaan yang terlalu lapar atau terlalu dahaga memang boleh menyebabkan ibu menyusu rasa seperti itu. Salah satu punca rasa nak pitam berlaku ialah kerana peredaran darah yang terganggu. 


Kenapa saya sarankan Performance Drink sewaktu berpuasa?

1. Performance Drink  membantu mengawal bendalir dalam badan supaya ia bertindak secara normal. Kawalan bendalir yang terganggu akan menyebabkan seseorang mudah rasa nak pitam.

2. Performance Drink mengandungi formula untuk imbangan elektrolit yang sempurna seperti minuman isotonik. Minuman isotonik biasanya diambil oleh ahli sukanatau yang gemarkan altiviti lasak untuk menggantikan cairan yang telah hilang dari tubuh mereka. Sama juga dengan Performance Drink, ianya digunakan untuk menampung kekurangan pengambilan air apabila sedang berpuasa.


Formula Opticab di dalam Performance Drink?

Ia mengandungi formula karbohidrat unit Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta-merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.

Jadi amat sesuai untuk ibu menyusu dan sudah pasti dapat menyusukan, mengepam, berpuasa dan beramal ibadah sepanjang Ramadhan yang bakal tiba nanti. 

Saya sertakan sekali testimoni anak-anak yang mengamalkan Performance Drink ketika berpuasa. 

berpuasa bersama performance drink
  
haaa...bestkan?? Apa tunggu lagi....

Clik link di bawah untuk membuat pembelian secara online dan pastikan anda memiliki kredit atau debit kad ye.
 

Elakkan Badan Terhidrat dengan Performance Drink..KLIK DI SINI untuk pembelian secara ONLINE

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen