Saturday 18 March 2017

Cara Besarkan Keuntungan

Dalam bisnes semestinya korang nak besarkan lagi keuntungan bisnes kan? Takkan nak jumlah keuntungan yang sama je tiap2 bulan kan? At least ada peningkatan tiap-tiap bulan.

Nak besarkan keuntungan bisnes haruslah bertindak tanpa menunggu walau sesaat. Banyak cara sebenarnya untuk besarkan keuntungan bisnes.

Macam Cheq Nik berniaga Shaklee keuntungan bisnes majoritinya bergantung pada jualan. Kalo banyak jualan maka gemuksla bonusnya. Nak dapatkan jualan yang banyak perlu sharing sekerap yang mungkin. Bukannya 24jam perlu sharing tapi kalo blh buat sharing setiap jam lagi elok. Lagi ramai yang tahu kita ni berniaga apa kan? Dari situla kita dapat sales.

Macam bisnes Shaklee siapa yang rajin maka banyaklah dia dapat. Dan tak de istilah upline dapat bonus banyak jika kita kuat berusaha. Maka setiap bulan kita boleh target berapa RM yang kita nak. Best ke tak?

Selain bisnes online boleh juga buat secara offline. Contoh edarkan flyers dan direct konsult customer yang ada masalah. Itu pun Cheq Nik ada amalkan. 😉😉

Mungkin korang yang berbisnes boleh kongsikan apa yang korang buat untuk besarkan keuntungan bisnes di bahagian komen.

Sharing is caring..



 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen