Friday 3 March 2017

Jana Income Bersama Shaklee

Kisah Cheq Nik berkenalan dengan Shaklee dan tibalah masanya untuk Cheq Nik citerkan pasal pengalaman side income dengan Shaklee

work from home

Pertengahan March 2013 sign up member shaklee. Masa tu promo ostematrix kalo tak silap. Sempat la merasa bonus walaupun rm23 aje..
Ok la sebab bulan pertama join kan? Bagi Cheq Nik rm23 tu dah besar nilainya sebab tak campur lagi dengan untung runcit yang kita dapat. 😍😍..siapa nak bagi kan? Dan alhamdulillah berkat doa semua jumlah bonus makin bertambah dan semakin bertambah.

Mula join sebab nak dapatkan harga ahli tapi terbisnes pulak. Vitamin yang pertama diambil ialah set kehamilan. Masa tu pregnant anak ketiga dan bila tengok review best pasal set kehamilan, tu yg nekad nak cuba...alhamdulillah sangat berpuas hati dengan set tersebut.

Sekarang ni dah masuk tahun ke 4 Cheq Nik bershaklee dan alhamdulillah setiap bulan Shaklee tak pernah gagal untuk tambahkan duit di dalam akaun Cheq Nik setiap 14hb..

Sepanjang 4 tahun bergelut di dalam bisnes Shaklee macam2 yang Cheq Nik pelajari. Antaranya ragam customer, persahabatan, turun naik sales, ketabahan,kekuatan mental untuk menepis dugaan. 💪💪💪.

Dan pengalaman yang paling indah ialah Cheq Nik berjaya naik rank pada Ogos 2016. Masa itu memang 1001 perasaan datang menerjah. Hanya Allah je tahu macam mana bila disarungkan pin rank up walaupun cuma dalam majlis untuk kita-kita aje..😊😊

Apa yang Cheq Nik dapat rumuskan di sini ialah untuk berjaya perlu ada point2 tersebut :

💕percaya dengan apa yang kita lakukan
💕pantang berundur
💕tetapkan target x kiralah target harian,mingguan atau bulanan. Itu tersangat penting
💕sharing itu paling PENTING sebab dari sharing kita dapat sampaikan apa yang kita amalkan/jual
💕istiqamah dalam bisnes
💕setelah berusaha dengan bersungguh-sungguh kita serahkan kepada Allah untuk tentukan.

Banyak lagi pengalaman dalam berbisnes. Semua ada suka dan duka.
Yang nak join team Cheq Nik untuk buat side income memang dialu-alukan. Nak pm,whatapps,tele pun blh..in sha Allah Cheq Nik akan bantu sedaya upaya...

Korang pernah join apa-apa bisnes? Jomla kongsi pengalaman korang pulak...


Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
 COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen