Saturday 21 July 2018

ESP Bantu Kuatkan Rahim dan Cegah Keguguran

Assalamualaikum

Seringkali kita dengar ibu-ibu sering alami keguguran. Itu tandanya rahim ibu-ibu tidak kuat dan macam mana nak atasinya?

Salah satu ikhtiarnya ialah melalui suplemen ESP atau Energizing Soy Protein. Jom kita baca macam mana ESP membantu menguatkan rahim dan secara tidak langsung boleh elakkan keguguran. 

ESP cegah keguguran

ESP adalah PHYTOESTROGEN yang bertindak dua hala. Boleh jadi pro-estrogen dan boleh jadi anti-estrogen, bergantung kepada level estrogen dalam badan kita. Sebab tu ESP boleh bantu meningkatkan kesuburan dan balance kan hormon wanita.

ESP Shaklee ini ialah tinggi kandungan Protein. Protein sangat diperukan untuk pembentukan pelbagai organ dan tisu badan manusia serta komponen utama kepada hormon manusia selain dari membina sel-sel baru dalam badan serta memperbaiki sel yang rosak.

Akibat kekurangan protein dalam badan menyebabkan antibodi kita lemah iaitu unsur melawan penyakit, kandungan air dalam badan tinggi, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ.

Organ yang dimaksudkan di sini termasuklah rahim wanita. Rahim yang lemah berpunca dari sel-sel dalam organ tersebut yang telah rosak dan perlu dipulihkan untuk kekalkan fungsi dengan baik.

Pendarahan di awal kehamilan adalah salah satu petunjuk bahawa seseorang wanita mempunyai rahim yang lemah dan boleh membawa kepada keguguran.

Apabila kita dapat kaitkan kandungan dan kebaikan sesuatu produk untuk masalah tertentu membuatkan kita akan lebih faham.

Bagi anda yang hamil, pengambilan ESP secara consistent berupaya untuk memberikan anda LEBIH TENAGA, KURANG SAKIT SAKIT BADAN, TAK SEMBELIT serta inshaaAllah KULIT BABY lebih CANTIK dan GEBUUU ?

Sama jugak untuk ibu menyusu, baby anda akan sama sama dapat khasiatnya melalui susu badan. 

kuatkan rahim dengan ESP

Boleh pesan mendaftar dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen