Sunday 1 July 2018

Promo Julai 2018 : Menarik dan Kebabom..Jangan Lupa Milikinya

Assalamualaikum

Dah masuk bulan Julai 2018. Alhamdulillah masih lagi diberi nafas dan peluang untuk membantu orang yang memerlukan Shaklee sebagai ikhtiar untuk sihat dan awet muda.

Macam biasala bila masuk bulan baru, tak sah kalau Cheq Nik tak warwarkan untuk pembaca setia blog ni. Nak tahu tak promo apa bulan ni? Mesti korang suka..

Antara promo bulan ini ialah : 


1. Promosi Collagen Powder dilanjutkan lagi... Wooww best kan? Yang tak sempat nak grab bulan lepas tu, bulan ni jangan lagi terlepas untuk memilikinya ye.

Beli 2 kotak dapat diskaun 5%

Beli 6 kotak dapat PERCUMA 1 kotak

2. Set Shaklee Baby. Memandangkan permintaan sentiasa ada maka pihak Shaklee adakan Clearence Hot Deal. Kali ini memang menarik sebab beli 1 set dapat lagi 1 set ekstra. Jimat berbaloi sangat-sangat ni. Harga? memang korang akan suka. Jom share dengan kawan-kawan untuk dapatkan ia..


3. Youth Skincare pun ada offer tau. Setiap belian Youth Skincare akan dihadiahkan beg yang comel sangat. Korang berkenan tak? Jika berkenan boleh terus order dengan Cheq Nik ye.



4. Berita baik bagi yang ingin daftar keahlian. Kepada yang buat belian sehingga mencapai 100uv - 199uv akan mendapat cash e-voucher sebanyak RM30. Dan e voucher ini boleh ditebus pada belian yang seterusnya. Best ke best?

Kepada yang berminat dengan promosi bulan ini, terus klik link wasap ni ye

www.wasap.my/PengedarShakleeDengkil/Saya Nak Tahu Pasal Shaklee

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen