Monday 23 July 2018

Kebaikan ESP Shaklee

Assalamualaikum

Dah sarapan ke tu? Jangan sesekali skip sarapan pagi kalau nak kurus tau. Mesti wajib makan walau sedikit. Cheq Nik yakin pasti yang tengah amalkan ESP kan? 

Protein Shaklee

APA KEBAIKAN ESP SHAKLEE UNTUK ANDA?

⏩Untuk sesiapa yang nak cantik: ESP buat kulit kita anjal, jadi gebu dan lebih cerah. Nampak berseri gitu. Bila dah cantik, tak perlu la nak tepek makeup tebal-tebal kan. Natural Beauty you!

⏩Untuk wanita yang ingin pregnant atau plan untuk pregnant: ESP kuatkan dan pelihara rahim kita.

⏩Untuk wanita yang sedang pregnant: ESP kuatkan rahim kita dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.

⏩Untuk wanita yang menyusu anak: ESP bantu banyakkan pengeluaran susu. Bila kita cukup protein, means kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat.

⏩Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.

⏩Untuk sesiapa yang mahu kurus: ESP buat kita rasa kenyang. Nafsu nak makan pun kurang. .

⏩Untuk sesiapa yang ingin kekal sihat: ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrient dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, inshaaAllah.

⏩Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa: ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah. Lapar dan dahaga tu biasa la, itu dugaan Tuhan bagi sebagai ujian.

Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen