Thursday 16 August 2018

Kenapa Vivix Menjadi Pilihan Ramai Wanita Terutama Para Artis dan Para Datin?

Assalamualaikum

Promosi Vivix tinggal beberapa hari lagi untuk dipesan ye. Takut menyesal je jika tak order sebab harganya memang ohsem lagi-lagi yang beli 6 botol PERCUMA 1 botol.

Jom kita baca kenapa Vivix menjadi pilihan ramai wanita terutamanya. Antaranya ialah:-
Pengedar Shaklee Vivix Dengkil
🍇Ianya LENGKAP dengan pelbagai kebaikan.Hanya 1 botol boleh membantu artis ini untuk kelihatan menawan,kurus,aktif & bertenaga,sihat sentiasa dan TAMPAK MUDA! . .

🍇Mudah untuk dimakan kerana hanya perlu tuang dan ambil 1 sudu kecil sahaja setiap hari. . .

🍇Vivix tentunya BERKESAN kerana terbukti ramai telah mengikut jejak langkah selebriti ini kerana siapa tak nak kelihatan "muda dari usia" bukan?Shaklee telah mengeluarkan kenyataan jika amalkan anggur shaklee ni anda akan kelihatan muda 25tahun daripada usia asal anda. . .

🍇Vivix mencantikkan kulit bukan sahaja wajah,MALAH SELURUH BADAN! . .

🍇Ramuan terpilih dari 6 buah negara mampu membuatkan anggota badan yang kendur dan lembik menjadi TEGANG,MUDA,ANJAL,TERLETAK dan MENAWAN😍 . .

🍇Selain mencantikkan,VIVIX turut membantu menurunkan berat badan.WOW!bukan saja cantik tapi dapat kurus ramping pula . .

🍇Sesuai untuk wanita yang mementingkan kecantikan kerana Vivix merawat sel rosak dalam badan kita hingga ke peringkat DNA iaitu sel badan paling halus . .

🍇1 sudu kecil Vivix = 100 gelas pati anggur pekat yang berkualiti! . .

🍇Teknologi penghasilan dihasilkan oleh para DOKTOR dan SAINTIS dan kos kajiannya melibatkan berbillion USD.Vivix terbukti NATURAL,SELAMAT & BERKESAN . . .


BERAPA HARGANYA??

Anda tersangat beruntung kerana pada bulan ini kedai vitamin Cheq Nik ada buat promosi "VIVIX TURUN HARGA". . Memang tersangat murah dan rugi kalau tak grab offer bulan ni. . .

❌NO CHEMICAL 
❌LAB TESTED BY DOCTORS AND SCIENTIST 
❌PROVEN EFFECTIVE 
❌NATURAL




Vivix On Promo

Terus whatsapp tau.Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen