Wednesday 22 August 2018

Bagaimana Set Shaklee Membantu Masalah Cyst?

Assalamualaikum

Jika dilihat pada hari ini, penyakit yang dahulunya banyak menyerang warga emas tapi kini generasi muda pun turut tidak terlepasa dari mendapat penyakit, Salah satu faktornya ialah disebabkan oleh faktor pemakanan.

Sebagaimana yang kita sedia maklum, kebanyakan penyakit yang berlaku sekarang ini adalah disebabkan oleh radikal bebas yang boleh menyebabkan pelbagai jenis penyakit termasuklah cyst dan fibroid yang mana berkemungkinan untuk menjadi kanser.

Dengan pengambilan supplement antioksidan, ia dapat menyekat aktiviti radikal bebas ini dalam tubuh kita.

1. VIVIX

➡️Kandungan Vivix yang sangat tinggi antioksida membantu memperbaiki sel-sel badan yang telah rosak dan tidak mempu berfungsi sepenuhnya. 
➡️Dan paling penting, Vivix membantu untuk buang kandungan toksin yang sangat– sangat tinggi di dalam organ hati, ginjal dan juga buah pinggang.
➡️Vivix bertindak untuk cuci ataupun sebagai agen detoks keseluruhan badan termasuk saluran darah kita. Vivix juga bertindak untuk meningkatkan tenaga kepada sel-sel badan yang telah lemah.

2. GLA COMPLEX

Fungsi Gamma-Linoleic Acid (GLA Complex Shaklee) adalah untuk menstabilkan hormon dalam badan. Lebihan penghasilan hormon estrogen akan merangsang pertumbuhan fibroid. 

Sepatutnya, ada keseimbangan antara hormon Estrogen (dihasilkan oleh kilang ovari) dan Progesteron (dirembeskan jika berlaku ovulasi / penetasan telur). Jika tiada proses pengovulan, kandungan progesteron tidak meningkat dan ini menggalakkan tindakan estrogen tanpa tindakan progesteron. Kesannya, berbagai jenis pertumbuhan berlaku dalam rahim atau payudara, dan diantaranya fibroid, cyst atau kanser. Di sinilah GLA Complex Shaklee membantu menstabilkan hormon dalam badan dan dapat mencegah fibroid, cyst mahupun kanser.


3. CAROTOMAX, VITAMIN E & VITAMIN C

Pengambilan Vitamin A (Carotomax), Vitamin C, dan Vitamin E yang merupakan anti-oksidan yang berkesan, juga dapat membantu badan kita untuk menentang radikal bebas ini dari terus menyerang sel badan kita, dengan izin Allah.

Yang ada cyst/fibroid, boleh cuba set ni ye

Set Shaklee untuk Cyst

Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Wangsa Maju, KL 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Wangsa Maju, Keramat, Setiawangsa, Sri Rampai, Dengkil & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen