Sunday 3 March 2019

Testimoni Vivix : Luka Pembedahan Mudah Kering dan Isi Tumbuh Dengan Cepat

Assalamualaikum

Tiada apa yang paling menggembirakan selain membuatkan orang lain gembira. Hari ini Cheq Nik nak kongsikan kegembiraan dengan pembaca semua mengenai Vivix yang membantu customer merangkap anak biz Cheq Nik dalam ikhtiar untuk sembuh. 

Kisahnya bermula bulan lepas bila Cheq Nik suggestkan Puan R ni amalkan Vivix selepas pembedahan di tangan akibat bisul yang tak bermata dan Doktor bagitau nanah banyak di dalamnya. Agak luas jugak kesan operate tu.

Semalam customer merangkap anak biz (sbb beli 2 botol vivix terus dpt free membership) ada wasap bagitau perkembangannya. Alhamdulillah doktor pun terkejut dengan lukanya cepat kering dan isi dah mula tumbuh. Bukan nak taksub dengan suplemen tapi jika kita ikhtiar In Sha Allah kita akan sembuh dengan izin dariNya.

Menurut anak biz kalau isi tak bercantum elok lagi Doktor nak ambil isi kat paha untuk ditampalkan kat tangan yang operate tu... Ish ngerinya bunyi. Tapi tak jadi.. Syukur sesangat. Kalau tak sekali lagi masuk dewan bedah.

Teringat lagi masa nak p cod kat anak biz tu, merempit je dengan backbone ke HQ sebab masa tu Cheq Nik ada seminar bersama Master N. Lepas beli je trus suami pecut p antr vivix ke Pantai Medical Centre Cheras. Alhamdulillah Allah aturkan cantik segala-galanya untuk kami.

Ni antara yang Cheq Nik ss pasal perbualan dengan anak biz








Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Beli VIVIX di SINI

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen