Wednesday 22 May 2019

Lindungi Sistem Pertahanan Badan Secara Semulajadi Dengan Mengamalkan Nutriferon

Assalamualaikum

Cheq Nik percaya setiap orang berusaha untuk mempertahankan sistem pertahanan badan secara semulajadi tanpa melibatkan sebarang ramuan yang boleh membahayakan kesihatan. Antara usaha yang boleh diamalkan ialah dengan mengambil Nutriferon.

Apa sebenarnya Nutrferon ni? Jom kita baca bersama-sama. Semoga ia membawa manfaat dan menambahkan ilmu di dada mengenai suplemen Shaklee. In Sha Allah.


Kuatkan Imun Dengan Nutriferon

☀️NutriFeron® Granules diformulasi untuk menjaga sistem pertahanan badan anda agar sentiasa berada dalam keadaan baik, selamat dan berfungsi secara semulajadi.

☀️Ia dengan pantas mengaktifkan perisai semulajadi anda, memberikan anda pertahanan yang lebih kuat dan kesihatan yang lebih baik.
🍓NutriFeron® Granules mengandungi campuran proprietari empat ekstrak tumbuhan yang diperoleh daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle, yang secara tradisinya digunakan untuk mengekalkan kesihatan umum dan menguatkan badan.


🤓Tahukah Anda?
🌸Nutriferon® Granules adalah formulasi istimewa yang hanya boleh didapati di Shaklee.


♥️Keistimewaan Shaklee ; Penemuan Dr. Kojima :

🌼NutriFeron® Granules adalah hasil daripada penyelidikan & penghasilan yang mengambil masa bertahun-tahun.

🌼Pada tahun 1970, Dr. Yasuhiko Kojima, ahli imunologi terkenal di dunia, bersama rakan-rakan penyelidiknya, menyaring, menguji dan menilai lebih daripada 200 ramuan yang berbeza.

🌼Akhirnya, gabungan empat bahan botani berasal dari biji labu, bunga safflower, biji plantago dan bunga japanese honeysuckle dipilih untuk campuran NutriFeron® Granules kerana keberkesanannya dalam mengekalkan kesihatan yang baik.

Nak tahu lagi pasal vitamin ini?Boleh pesan dengan klik ke link ni ye ⏬⏬

Atau klik je link ini untuk pembelian secara online dengan menggunakan kad debit atau kredit.
Dapatkan NUTRFERON di SINI secara belian ONLINE

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

Nik Azimah Awg. Hamat (ID 894805) - Pengedar Shaklee Dengkil, Selangor 
FB: Nik Azimah Awg.Hamat 
Pages: Peminatvitamin 
No Tel: 017-3430922 
Email: nik_azimah81@yahoo.com 
COD area: Pekan Dengkil, UiTM Dengkil, Sepang, Cyberjaya, Bandar Baru Salak Tinggi & Putrajaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen